Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Soćki

Wójt Gminy Wodynie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-117 Wodynie, ul. Siedlecka 43
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 25 631 26 58 , fax. 0 25 631 26 58
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wodynie
    ul. Siedlecka 43 43
    08-117 Wodynie
    tel. 0 25 631 26 58, fax. 0 25 631 26 58
    REGON: 71158266400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodynie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Soćki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, które obejmują 2 zadania: - Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Soćki na działce o nr ew. 20 o długości 0,764 km - część I, - Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Soćki na działce o nr ew. 160 o długości 0,736 km - część II 2. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje następujące roboty: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie, - skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego D50/70 o uziarnieniu 0/16, kat. ruchu KR2 grubości 4 cm, 3.Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W/w opracowania stanowią załączniki do SIWZ. 4.Wszystkie roboty wykonywane i objęte dokumentacją techniczną należy wykonywać w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym. 5.O ile w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści dokumentacji przetargowej. 6.Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają Polskie aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków na żądanie Zamawiającego. 7.Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). 8.Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych, Na potwierdzenie tych wymagań należy załączyć oświadczenie (wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.) 9.Zamawiający podkreśla, że przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, w związku z czym przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym (pomocniczym) w stosunku do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia maja jedynie obrazować skalę robót budowlanych i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 10.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem przetargu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 11.W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona w wadium: - w przypadku złożenia oferty dla Części I - wadium w wysokości 4 000 złotych. Słownie: Cztery tysiące złotych, - w przypadku złożenia oferty dla Części II - wadium w wysokości 4 000 złotych. Słownie: Cztery tysiące złotych, - W przypadku złożenia oferty na dwa zadania (części) I i II wadium w wysokości 8 000 złotych. Słownie: Osiem tysięcy złotych. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Siedlcach o/ Wodynie Nr konta: 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050 4.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium, będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenia zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona. 6.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej powinien być załączony do oferty 7.Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1- 4 ustawy. 8.Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodynie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną