Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławoszew wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7405481 , fax. 062 7405481
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1 1
    63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7405481, fax. 062 7405481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławoszew wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Sławoszew wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi. Zakres prac do wykonania przy przebudowie drogi : a) roboty przygotowawcze, które obejmują : roboty pomiarowe - wytyczenie trasy poszczególnych warstw nawierzchni, wyznaczenie punktów głównych trasy iyp. Roboty pomiarowe obejmują również wykonanie badań kontrolnych oraz inwentaryzacji powykonawczej, b) roboty ziemne, które obejmują : - mechaniczne wykonanie wykopów o odpowiedniej głębokości wraz z załadunkiem i przerzutem materiału w miejsca wykonywania nasypu ( pobocza ). Przerzut poprzeczny materiału wraz z wykonaniem nasypów, - odspojenie materiału, załadunek oraz odwiezienie w miejsce wskazane przez inwestora, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne. c) podbudowy z kruszywa łamanego, która obejmuje : - prace związane z wykonaniem podbudowy obejmują rozłożenie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm warstwa 20 cm po zagęszczeniu na odcinku od KM 0+007,34 do KM 0+219,22 oraz na wjazdach do posesji. Profilowanie warstwy do uzyskania odpowiednich spadków wraz z zagęszczeniem podbudowy do uzyskania zagęszczeń i nośności przewidzianych w SST, d) nawierzchnia Wykonanie nawierzchni obejmuje następujacy zakres prac : - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy sieralnej gr 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm, e) roboty wykończeniowe Wykonanie robót wykończeniowych obejmuje następujący zakres prac : Przymocowanie tablic znaków - znak A7 i D 4 a, - wykonanie poboczy gruntowych. Obliczenie ilości robót : Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe - odtworzenie osi trasy drogi w terenie równinnym - 219,22 m, 2. Roboty ziemne - wykopy wykonane mechanicznie w gr. kat. III z załadunkiem i transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km ( odwóz z placu budowy ) - 125 m3, - dodatek za 9 km odwozu gruntu uzyskanego z wykopów ( łączna odległość wywozu 10 km ) - 125 m3, - roboty ziemne poprzeczne - ( kat. gr III ) - 40 m3, - formowanie i zagęszczenie nasypów w gruncie kat. III - grunt uzyskany wykopów - 40 m3, - wykonanie koryta pod jezdnię oraz pod wjazdy do posesji - 824,57 m2, 3. Podbudowy - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm kat. II gat.I - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm ( granit, melafir, gabro ) - 824,57 m2, 4. Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie powierzchni warstwy niebitumicznej w ilości 0,5 kg/m2 - 776,32 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 o uziranieniu 0-12,8 mm - grubości po zagęszczeniu 5 cm - 691,57 , 5. Roboty wykończeniowe - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr 70 mm - 2 szt, - przymocowanie tablic znaków drogowych - 2 szt., - wykonanie poboczy gruntowych z materiału uzyskanego z wykopów - 522 m2 ROBOTY TELETECHNICZNE W miejscowości Sławoszew istnieje sieć telekomunikacyjna należąca do operatora Telekomunikacja Polska. Jest to sieć doziemna. W wyniku przebudowy drogi wystąpiła kolizja z istniejącymi urządzeniami telekomunikacyjnymi. Kolizyjne odcinki należy przebudować oraz przełożyć istniejące linie kablowe zgodnie z warunkami technicznymi i opracowanym projektem budowlano - wykonawczym. Zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi prace na sieci powinna wykonywać specjalistyczna firma zatwierdzona przez Telekomunikację Polską. Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto w : - dokumentacjach projektowych stanowiących załączniki do SIWZ, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ, - przedmiarach robót - załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie : 1.500,00 zł słownie : jeden tysiąc pięćset złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z zmianami Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) wykonawca powinien dysponować nastepującym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji : - koparka podsiębierna lub koparko - ładowarka, - równiarka, - spycharka, - walec statyczny samojezdny, - walec statyczny samojezdny ogumiony, - walec wibracyjny ( roboty ziemne ), - zagęszczarka płytowa, - samochody samowyładowcze o ładowności 10-15 t, - skrapiarka do bitumu, - rozkładarka mas bitumicznych, - szczotka mechaniczna, - piła mechaniczna do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych, - beczkowóz, b) wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz musi zapewnić uczestnictwo w wykonywaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane , będącego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 75.000,00 zł, d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu (5 ) lat rozpoczęli i zakończyli przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i charakterm robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez podobną robotę budowlaną Zamawiający rozumie budowę, przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej, w przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot, e) udzielą gwarancji co najniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego, f) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 1.500,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu : Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty : 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną w wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oswiadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków : a) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna, c) pełnomocnictwo ustanawiajace pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej, d) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedno, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), h) Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), i) wykaz co najmniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu ( 5 ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy, rekomendacje ) - wg wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, j) Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 75.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracwonicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy itp. ) , którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie, l) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ, m) dokument potwierdzający wniesienie wadium, n) Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, o) Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ, p) Wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, r) wypełniony kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl >gmina > przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach