Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżysko Kościelne ul. Południowa na długości 710 m

Gmina Skarżysko Kościelne ogłasza przetarg

  • Adres: 27-115 Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2714466 , fax. 041 2714481
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a 2a
    27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2714466, fax. 041 2714481
    REGON: 29101016800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżysko Kościelne ul. Południowa na długości 710 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn.Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżysko Kościelne ul. Południowa na długości 710 m. Przedmiotowy odcinek drogi - do perzebudowy stanowi utworzenie ciągu komunikacyjnego ul. Polneej i Południowej. Na całej długości odcinka drogi jw. zaprojektowano przekrój drogowy o szerokości korony 10,00 m. w tym: szerokość jezdni - 5,00 m. szerokość poboczy: lewostronne 1,00 m. i prawostronne 1,00 m .Odwodnienie drogi poprzez rów odwadniający jednostronny otwarty. W celu zapewnienia dojazdu do posesji i pól uprawnych, zaprojektowano zjazdy do nieruchomości. 1. Zakres robót do wykonania: Wykonanie doprofilowania istniejącej nawierzchni z pospółki do szerokości 5,20 m. oraz wykonanie kolejnych warstw tj: - profilowanie istniejącej nawierzchni z pospółki - wykonanie dolnej podbudowy tłuczniowej 31na63 mm grubości 20 cm - wykonanie górnej podbudowy tłuczniowej 0na31,5 mm grubości 10 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 6 cm , - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4cm . Wykonanie zjazdów do nieruchomości tj: - wykonanie koryta głębokości30 cm - wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm - wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm - zamknięcie nawierzchni destruktem gr. 5cm ze skropieniem emulsją. Pobocza należy wykonać z materiału kamiennego wraz z zamknięciem destruktem oraz emulsją. Wykonać oczyszczenie i profilowanie rowu odwadniającego. 2. Szczegółowy opis robót, co do zakresu, ilości i sposobu ich wykonania będący przedmiotem niniejszego zamówienia został określony: 2.1 - projektem budowlanym Przebudowa drogi gminnej ul, Południowa na długości 710 m. stanowiącym załącznik nr 7 do s.i.w.z. - oprac. Przez Wiktora Bzinkowskiego. 2.2 - przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 8 s.i.w.z. 2.3 - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 9 .do s.i.w.z. 3. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z projektem budowlanym jak w pkt.2.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 9 do s.i.w.z. a także - z obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej. 4. Wyroby przewidziane do zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty dotyczące wprowadzenia ich do obrotu w rozumieniu art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994r. Prawo budowlane. 5.. Wykonawca robót zobowiązany jest do: - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym realizowane będą roboty budowlane,. - wykonania wszelkich robót pomocniczych i towarzyszących (pomiary geodezyjne, badania laboratoryjne) - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp i p.poż., - usuwania na bieżąco odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa dnia 17.04.2009 r. o godz. 10:00. Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy z dnia 29-01-2004 Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. VI. S.i.w.z. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pz) Wykonawcy występujący wspólnie - każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt.VI specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa dokumenty, oświadczenia: Potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, tj: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty (pkt.3.1 a-c) muszą być złożony przez każdego Wykonawcę. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. Nr2 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. potwierdzające opisany przez zamawiającego warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,tj: wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. . robotom budowlanym w zakresie budowy, przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty (potwierdzające wykonanie) : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. wypełniony zał. Nr 6 - druk wykazu osób /potencjał kadrowy/ lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dn.7.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze .zm) . pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował. Wykonawca do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa pkt.3.2 ppkt.b) wykonawca wskazał osoby udostępnione przez inne podmioty, dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokumenty potwierdzające aktualną przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagane są uprawnienia w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych, określonych w pkt. III specyfikacji (roboty drogowe) pozwalające na wykonanie zamówienia. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tj: polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z warunkami określonymi w pkt. VI specyfikacji. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2.1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach