Gmina Korytnica ogłasza przetarg
- Adres: 07-120 Korytnica, ul. Małkowskiego 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6612284 , fax. 025 6612260
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Korytnica
ul. Małkowskiego 20 20
07-120 Korytnica, woj. mazowieckie
tel. 025 6612284, fax. 025 6612260
REGON: 00053641000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sewerynów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sewerynów o dł. 0,8 km polegająca na: - profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne -wykonaniu nawierzchni warstwy wiążącej bitumicznej z betonu asfaltowego grubości 3 cm -wykonaniu nawierzchni warstwy ścieralnej bitumicznej z betonu asfaltowego grubości 3 cm -oznakowaniu znakami pionowymi -uzupełnieniu poboczy pospółką -remoncie przepustów na skrzyżowaniu z drogą powiatową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2.przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane. 3.dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej 4. udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 5 latach wykonali roboty odpowiadające charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót przy założeniu iż zapłata za faktycznie wykonany zakres dokonana będzie w przedziałach kwartalnych w terminie 21 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego , po wykonaniu i odebraniu zakresu robót przewidzianych w harmonogramie do wykonania. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655-j.t. z późń. zm .). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć: 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655-j.t. z późń. zm .). 3/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 4/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 6/Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających , potwierdzającymi iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością ( wg załączonej tabeli), 7/Dane dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość robót) jeśli dotyczy. 8/Wykaz pracowników zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia) - wg załączonej tabeli, 9/Oświadczenie zawierające nazwisko i imię kierownika budowy oraz kserokopię posiadanych przez niego uprawnień w branży odpowiadającej przedmiotowi przetargu i kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 10/Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia ( rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności - wg załączonej tabeli),. 11/Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12/Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korytnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych w Łaskarzewie, ul. Sportowa
Dodano: 2016-07-26 - Budowa studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na szkółce leśnej w Skierdach
Dodano: 2016-07-17 - Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami oraz kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Majora Zenona w Łosicach
Dodano: 2016-07-08 - Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej z przyłączami oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul.11-go Listopada i Sokołowska w Łosicach
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa ciągu komunikacyjnego obejmującego ulicę Nadrzeczną i Mazurską w miejscowości Myszyniec
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Wierzbicy (starodroże drogi wojew. nr 727 na odcinku o długości 1650 mb od km 1+650 nr ewid. działki 271/1, obr. Rzeczków.
Dodano: 2016-06-30 - Budowa drogi gminnej nr 430907W na ternie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2016-06-28 - Przetarg nieograniczony na Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ludwinów gmina Jakubów
Dodano: 2016-06-28 - Budowa ulicy Bohuna wraz z kanalizacją deszczową w systemie zaprojektuj i buduj w Nowym Gulczewie
Dodano: 2016-06-27 - Przetarg nieograniczony na Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Antonina gmina Jakubów
Dodano: 2016-06-23