Przetargi.pl
"Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Półczno w celu dojazdu do gruntów rolnych"

Gmina Studzienice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-143 Studzienice, Kaszubska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 216 593, , fax. 598 216 610
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Studzienice
    Kaszubska 9
    77-143 Studzienice, woj. pomorskie
    tel. 598 216 593, , fax. 598 216 610
    REGON: 77097955900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Półczno w celu dojazdu do gruntów rolnych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Półczno w celu dojazdu do gruntów rolnych, które stanowić będzie wykonanie zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Półczno w celu dojazdu do gruntów rolnych”. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej klasy D w miejscowości Półczno w celu dojazdu do gruntów rolnych, na długości L=750 mb. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,0 m oraz nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych JOMB o wymiarach 100x75x12,5, typ C ułożonych na podsypce z kruszywa naturalnego (pospółka) o grubości 12,5 cm. Płyty należy ułożyć śladowo 2 x 1,0 m z pasem między płytami o szer. 1,0 m. Na istniejących zjazdach i przejazdach przez jezdnię należy ułożyć płyty na pełnej szerokości. Pobocza należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 na szerokości 0,75m. Pas między płytami również należy wykonać z KŁSM, gr. 12 cm. Po stronie Wykonawcy leży dostosowanie wysokości ewentualnych istniejących w drodze studzienek i zasów. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki pochodzące z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Szczegółowy zakres prac określają Dokumentacja projektowa do zgłoszenia robót budowlanych oraz STWiOR, opracowane na zlecenie Zamawiającego, stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, określonym w niniejszym SIWZ. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 Ustawy, tj.: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach ubezpieczeniowych; d) w gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Pekao S.A. I ODDZIAŁ W BYTOWIE Nr 49 1240 3783 1111 0000 4080 8848 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr RI.271.19.2020.KH”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie, tj. przed upływem terminu składania ofert, kwota zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu jest zalecane, ale niewystarczające dla stwierdzenia, że wadium zostało wniesione przez Wykonawcę w terminie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1 do SIWZ. 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 Ustawy, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie. 4) Wykonawca dodatkowo w niniejszym postępowaniu składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020, poz. 1076 ze zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej odpowiednio Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składa to oświadczenie samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach