GMINA GŁÓWCZYCE ogłasza przetarg
- Adres: 76-220 Główczyce, TADEUSZA KOŚCIUSZKI 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598116010
- Data zamieszczenia: 2024-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GŁÓWCZYCE
TADEUSZA KOŚCIUSZKI 8
76-220 Główczyce, woj. pomorskie
tel. 598116010
REGON: 000543083 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podole Wielkie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5. Krótki opis przedmiotu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej wewnętrznej od km 0+000 do km 0+237 w miejscowości Podole Wielkie. 2) Zakres prac obejmuje odcinek o długości 237 m.3) Zakres robót: budowa nowej drogi, budowa ciągu pieszego, budowa zjazdów do posesji, budowa dwóch skrzyżowań, nawierzchnia jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm o szerokości 5,0 m, obramowana z jednej strony opornikiem betonowym 12x25x100 cm, a z drugiej strony krawężnikiem drogowym 15x30x100 cm wyniesionym 12 cm nad jezdnię, ciąg pieszy z kostki betonowej gr. 6 cm o szerokości od 1,80 m obramowany krawężnikiem i obrzeżem betonowym, odwodnienie powierzchniowe, pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o szerokości od 0,75 m, zjazdy indywidualne z kostki betonowej gr. 8 cm, wycinka 4 szt. drzew.4) Ewentualne kolizje z sieciami należy uzgadniać z Zakładem Usług Publicznych w Główczycach z siedzibą przy ulicy Słupskiej 21, 76-220 Główczyce.5) Dokładny zakres prac zawiera się w dokumentacji technicznej.6) W czasie wykonywania robót budowlanych Wykonawca uwzględni uzgodnienia gestorów sieci, które są załączone do dokumentacji projektowej.7) Wykonawca na podstawie decyzji pozwolenia na budowę, w której posiadaniu jest Inwestor, zarejestruje dziennik budowy w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym Starostwa Powiatowego w Słupsku oraz zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego.8) Zamawiający wymaga dostarczenia kosztorysu szczegółowego robót przed podpisaniem umowy oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego.9) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie robót zamiennych lub robót dodatkowych.10) Zamawiający przekaże plac budowy w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.11) Zamawiający wymaga ustanowienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) legitymującego się doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy w tym doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami przy budowie, remoncie lub przebudowie co najmniej jednej drogi.12) Wykonawca sporządzi kompletną dokumentację powykonawczą i po uzyskaniu akceptacji od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (termin 150 dni na wykonanie zamówienia nie obejmuje czasu złożenia dokumentacji w nadzorze oraz ewentualne uzupełnienia).13) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy w celu dopełnienia formalności w Starostwie Powiatowym oraz Nadzorze Budowlanym.14) Zamawiający wymaga dostarczenia kosztorysu szczegółowego robót przed podpisaniem umowy oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego. 15) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie robót zamiennych lub robót dodatkowych.Szczegółowy zakres prac zawiera się w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork – II postępowanie
Dodano: 2024-07-05 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych.
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa pomieszczeń KOR w ramach inwestycji pn.: „Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych z zakresu ratownictwa medycznego [...]”.
Dodano: 2024-07-03 - Remont dachu na budynku przy Zespole Oświatowym w Liniewie
Dodano: 2024-07-02 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pobłociu
Dodano: 2024-07-01 - Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa ul. Słonecznej w Dziemianach
Dodano: 2024-06-26 - Poprawa dostępności do wody pitnej w gminie Parchowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-25 - Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie
Dodano: 2024-06-24 - Przedszkola marzeń - prace remontowo modernizacyjne w dwóch Oddziałach Wychowania Przedszkolnego Gminy Debrzno
Dodano: 2024-06-24