Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Parzew wraz z usunięciem kolizji telkomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7405481 , fax. 062 7405481
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1 1
    63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7405481, fax. 062 7405481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Parzew wraz z usunięciem kolizji telkomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej wraz z usunięciem kolizji telkomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi. Zakres prac do wykonania przy przebudowie drogi : a) roboty przygotowawcze, które obejmują : roboty pomiarowe - wytyczenie trasy, poszczególnych warstw nawierzchni, wyznaczenie punktów głównych trasy itp. Roboty pomiarowe obejmują również wykonanie badań kontrolnych oraz inwentaryzacji powykonawczej, b) roboty ziemne, które obejmują : - mechaniczne wykonanie wykopów o odpowiedniej głębokości wraz z załadunkiem i przerzutem materiału w miejsca wykonywania nasypu ( pobocza ). Przezrut poprzeczny materiału wraz z wykonaniem nasypów, - odspojenie materiału, załadunek oraz odwiezienie w miejsce wskazane przez inwestora, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, c) podbudowy z kruszywa łamanego, która obejmuje : - prace zwiazane z wykonaniem podbudowy obejmują rozłozenie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm warstwa 20 cm po zagęszczeniu na drodze oraz na wjazdach do posesji. Profilowanie warstwy do uzyskania odpowiednich spadków wraz z zagęszczeniem podbudowy do uzyskania zagęszczeń i nośności przewidzianych w SST. d) nawierzchnia Wykonanie nawierzchni obejmuje nastepujący zakres prac : - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm, e) roboty wykończeniowe Wykonanie robot wykończeniowych obejmuje nastepujacy zakres prac : - ustawienie słupków do znaków drogowych w miejscach wskazanych przez projekt. Przymocowanie tablic znaków - znak A7, - wykonanie poboczy gruntowych, - oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego. Obliczenie ilości robót : Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe - odtworzenie osi trasy drogi w terenie równinnym - 538,70 m, 2. Roboty ziemne - wykopy wykonane mechanicznie w gr. kat. III z załadunkiem i transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległośćdo 1 km ( odwóz z placu budowy ) - 325 m3, - dodatek za 9 km odwozu gruntu uzyskanego z wykopow ( łączna odległość wywozu 10 km ) - 325 m3, - roboty ziemne poprzeczne - ( kat. gr. III ) - 67 m3, - formowanie i zagęszczanie nasypów w gruncie kat. III- grunt uzyskany z wykopów - 67 m3, - wykonanie koryta pod jezdnię oraz pod wjazdy do posesji - 2.427,94 m2. 3. Podbudowy - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm kat. II gat. I - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm ( granit, melafir, gabro ) - 2.427,94 m2. 4. Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie powierzchni warstwy niebitumicznej w ilości 0,5 kg/m2 - 2.427,94 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 o uziarnieniu 0-12,8 mm - grubości po zagęszczeniu 5 cm - 2.032,38 m2. 5. Roboty wykończeniowe : - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr 70 mm - 1 szt. , - przymocowanie tablic znaków drogowych - 1 szt. - oczyszczenie rowów z namułu o grubości 40 cm - 94,22m, - wykonanie poboczy gruntowych z materiału uzyskanego z wykopów - 620 m2. ROBOTY TELETECHNICZNE W miejscowosci Parzew istnieje sieć telekomunikacyjna należąca do operatora Telekomunikacja Polska. Jest to sieć doziemna. W wyniku przebudowy drogi wystąpiła kolizja z istniejącymi urządzeniami telekomunikacyjnymi. Kolizyjne odcinki należy przebudować oraz przełozyć istniejące linie kablowe zgodnie z warunkami technicznymi i opracowanym projektem budowlano - wykonawczym. Zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi prace na sieci powinna wykonywać specjalistyczna firma zatwierdzona przez Telekomunikację Polską. Ponadto szczegółowy zakres prac ujeto w : - dokumentacjach projektowych stanowiących załączniki do SIWZ, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik do SIWZ, - przedmiarach robót - załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł słownie : trzy tysiace złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) wykonawca powinien dysponować następującym sprzetem własnym lub w stałej dyspozycji : - koparka podsiebierna lub koparko - ładowarka, - równiarka, - spycharka, - walec statyczny smojezdny, - walec statyczny samojezdny ogumiony, - walec wibracyjny ( roboty ziemne ), - zagęszczrka płytowa, - samochody samowyladowcze o ładownosci 10-15 t., - skrapiarka do bitumu, - rozkładarka mas bitumicznych, - szczotka mechaniczna, - piła mechaniczna do ciecia nawierzchni z mas bitumicznych, - beczkowóz, b) wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamowienia oraz musi zapewnić uczestnictwo w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadajacego odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, bedącego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inzynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia : wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokosci nie mniejszej niż 150.000,00 zł, d) udokumentują, ze w okresie ostatnich pieciu lat ( rozpoczęli i zakończyli ) , przed dniem wszczęcia postępowania, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane odpowiadajace swoim zakresem i charakterem robotom stanowiacym przedmiot zamówienia. Przez podobną robotę budowlaną Zamawiający rozumie budowę, przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej, e) w przypadku skladania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot, f) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego, g) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 3.000,00 zł, słownie : trzy tysiące złotych 00/100
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty : 1) ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną w wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzajace spełniania warunków : a) dokument potwierdzajacy dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna, c) pełnomocnictwo ustanawiajace pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej, d) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) oświadczenie o tresci okreslonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców), h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy kazdy z wykonawców ), i) wykaz co najmniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu ( 5 ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy, rekomendacje ) - wg wzoru stanowiacego załącznik nr 2 do SIWZ, j) Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzetu, kierowcy itp. ) , którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać sktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie, l) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ, m) dokument potwierdzający wniesienie wadium, n) Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, o) informacja o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ, p) wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, r) wypełniony kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl> gmina>przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach