Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Osówiec Szlachecki

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 522 709 , fax. 297 522 709
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 297 522 709, fax. 297 522 709
    REGON: 54835400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Osówiec Szlachecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Osówiec Szlachecki” na odcinku od km 0+050 do km 0+550 o długości 500 mb , zlokalizowanego na terenie gminy Przasnysz w obrębie ewidencyjnym Osówiec Szlachecki na działce nr 170/6 i 182/3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy w terenie, usunięcie drzew i krzewów, roboty rozbiórkowe; 2) roboty ziemne; 3) odwodnienie korpusu drogowego; 4) podbudowy, w tym profilowanie i zagęszczanie podłoża, oczyszczenie i skropienie, podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem; 5) nawierzchnie, w tym nawierzchnie twarde ulepszone (odcinek długości 500,00 mb. i zjazdy) oraz frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno 6) roboty wykończeniowe, w tym umocnienie skarp rowów i ścieków, wykonanie humusowania wraz z obsianiem mieszanką traw; 7) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; Szczegółowy opis zakresu prac zawiera dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do SIWZ. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) – Wykonawca w złożonej ofercie określi okres gwarancji, jednak nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W sytuacji wniesienia uwag do protokołu przez Zamawiającego ze względu na występujące usterki okres gwarancji liczony jest od daty usunięcia usterek. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (np. w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) kosztorys ofertowy 3) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach