Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg
- Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
- Data zamieszczenia: 2016-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
Rynek 40 40
06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
REGON: 00053895200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrasnosielc-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Sielc - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Sielc. Odcinek o długości 1286,68m. Parametry techniczne: klasa drogi - L kategoria ruchu KR1 prędkość projektowa - 30km/h szerokość jezdni: - od km 0+000 do km 1+268,20 - jezdnia szer. 5 m; obustronne pobocza szerokości 0,8m. - od km 1+268,20 do km 1+268,68 - jezdnia szer. od 7m do 28m; obustronne pobocza szerokości 0,8m Jezdnia - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grub. 15cm. - warstwa ścieralna z AC 11 grub. 5Cm, asfalt D50/70 Pobocza - gruntowe Zjazdy na posesje przylegające do pasa drogowego - gruntowe. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1287m, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi - 450m3; pozyskanie brakującego kruszywa - 667m3; formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie - 667m3; Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie - 7259 m2; warstwa podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych grubości 15cm stabilizowana mechanicznie - 7259m2 ; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem -6476m2 ; nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm - AC11 asfalt D50/70 - 6476m2 . W rejonie inwestycji występują: sieć wodociągowa, sieć teletechniczna, napowietrzne linie energetyczne Nn, sieć Nn Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych , a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W celu wykazania równoważności należy przedstawić wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń, kompletna dokumentacjia wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, wszelkie inne dokumenty techniczno-technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. Przed wykonaniem nawierzchni asfaltowej Wykonawca wykona i dostarczy Inspektorowi Nadzoru badania stopnia zagęszczenia gruntu - w miejscach wskazanych przez Inspektora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej przedmiarach .Część graficzna projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, z uwagi na brak wersji elektronicznej. Dołączony do przetargu przedmiar stanowi materiał dodatkowy, ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej. Materiały pochodzące z rozbiórki stanowią bezwzględnie własność Inwestora. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami; - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - zapewni właścicielom lub użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy; - w razie konieczności zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizacyjne osnowy geodezyjnej a wrazie ich zniszczenia dokona ich obdudowy; - roboty w obrębie urządzeń infrastruktury podziemnej i nadziemnej zgłosi i będzie wykonywał pod nadzorem właścicieli sieci; wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie z projektem; Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy; Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dziennik budowy, dokumentację geodezyjną powykonawczą, badania zagęszczenia gruntu, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, a Zamawiającemu na dzień odbioru. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (kompletny, wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.); 2. dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów; Wszystkie materiały muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z odpowiednimi normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030, 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 6) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał należy dołączyć do oferty. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 4. W przypadku konsorcjum w treści gwarancji należy zawrzeć informację, że ofertę składa konsorcjum 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkrasnosielc-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2613W Zaręby Kościelne - Mianowo
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Długosiodło, Zygmuntowo, Chrzczanka Włościańska na terenie gminy Długosiodło
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA DROGI BEZ NAZWY- SIĘGACZA OD UL. WIŚNIOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA ULICY W. REYMONTA WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ PRZEBUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 380846W w miejscowości Teresin (ul. Lipowa)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1316W Parysów - Latowicz od km 7+110 do km 8+000
Dodano: 2016-07-26 - Wyznaczenie przejścia dla pieszych przez ul. Wł. Andersa na pl. Bankowym w Warszawie (znak sprawy ZP-63/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Żelazna Nowa - Kolonia Rozniszew
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przydworzyce
Dodano: 2016-07-25 - Budowa drogi gminnej Plewki - Stare Suski
Dodano: 2016-07-25