Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Moczydła – Długa Wieś etap III

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 52819000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Moczydła – Długa Wieś etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Moczydła. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 0.850 km. Zakres robót przewidziany niniejszym projektem obejmuje: • roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, • roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni, • mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej z wywozem i utylizacją materiału gr 4 cm, • koryta na całej szerokości jezdni i chodników wykonane mechanicznie, • wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubego pospółki lub żwiru, • podbudowa z kruszywa łamanego, • wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego • uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego, • plantowanie obrobienie na czysto poboczy i skarp • inwentaryzacja geodezyjna. UWAGA: ZAMAWIAJACY PRZEKAZE TEREN I PLAC BUDOWY NAJWCZEŚNIEJ W DNIU 01.04.2020 R. CELEM WYKONYWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). 2. W przypadku gdy Zamawiający użył w dokumentacji przetargowej nazw znaków towarowych, patentów lub innych wskazujących na konkretny produkt, należy te nazwy rozumieć jako zobrazowanie niezbędnych do wykonania robót materiałów i określenie przykładowych parametrów minimalnych robót oczekiwanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie produktów lub przedmiotów równoważnych, o ile ich zastosowanie jest zgodne z prawem polskim oraz jeżeli ich zastosowanie wraz pozostałymi materiałami i urządzeniami pozwoli uzyskać oczyszczalnię ścieków i system kanalizacji o parametrach przewidzianych w zadaniu. 3. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium – kwota 8.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Formularz oferty; Załącznik nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór); Załącznik nr 3 – zobowiązanie do udostępnienia zasobów na zasadach art. 22a ustawy Pzp. (wzór); Załącznik nr 4 - Wykaz robót budowlanych (wzór); Załącznik nr 5 - Wykaz osób (wzór); Załącznik nr 6 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór) Załącznik nr 7 – Wzór umowy Załącznik nr 8 – Opis przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach