Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mieleszyn - nr dz. 2709 i 2746

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 98-430 Bolesławiec, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 836 083 , fax. 627 836 024
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Rynek 1
    98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie
    tel. 627 836 083, fax. 627 836 024
    REGON: 53270200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mieleszyn - nr dz. 2709 i 2746
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mieleszyn – dz. nr.2709 i 2746” Zakres inwestycji obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 118048E , Gmina Bolesławiec, obręb Mieleszyn położonej na działkach o numerach ewidencyjnych 2709 i 2746 o długości 1260 m. Droga gminna w miejscowości Mieleszyn jest drogą dojazdową do przyległych posesji oraz gruntów rolnych. Droga posiada pas drogowy o szerokości około 4-8,0m. Nie planuje się zmian w geometrii i przebiegu przebudowywanej drogi oraz poszerzeń pasa drogowego. Projektuje się jezdnię bitumiczną z betonu asfaltowego o szerokości 3,50m. Od km 0+600 do km 0+860 przewidziano rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej a z pozyskanego materiału zaplanowano utwardzenie poboczy. Parametry techniczne drogi: - Kategoria drogi –droga gminna - klasa drogi – D - obciążenie ruchem KR1 - prędkość projektowa 50km/h - ulica o dwóch pasach ruchu i szerokości jezdni 3,5 m - obustronne umocnienie poboczy 2x0,75m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: a) oświadczenie zgodnie z wzorem załącznik nr 2 do SIWZ, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach