Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łomczewo

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (67) 266 09 59, 2669003, , fax. 672 669 976
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. (67) 266 09 59, 2669003, , fax. 672 669 976
    REGON: 53022900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.biuletyn.net; https://platformazakupowa.pl/pn/okonek

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łomczewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łomczewo. Zakres inwestycji - Rozbiórka nawierzchni asfaltowej i brukowej, - Rozbiórka nawierzchni z kruszywa, - Wykonanie nowej nawierzchni jezdni, zjazdów i chodniki. Istniejący stan zagospodarowania terenu. Projektowana inwestycja położona jest w województwie wielkopolskim, powiecie złotowskim, gminie Okonek, miejscowości Łomczewo, obr. ewid. 0138 Łomczewo, dz. nr 195, 165, 167, 168, 169. Obecnie droga na odcinku objętym opracowaniem pełni funkcję drogi dojazdowej do zabudowań jednorodzinnych i gospodarskich oraz pól o nawierzchni asfaltowej i brukowej szerokości 3,00 – 3,7 m. Istniejąca nawierzchnia charakteryzuję się licznymi wybojami i nierównościami oraz zastoiskami wody, co w znacznym stopniu utrudnia ruch pojazdów samochodowych i pieszych. Odwodnienie istniejącej drogi odbywa się powierzchniowo na przyległy teren.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 15 000 zł. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XII SIWZ. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Złotowie o/Okonek Nr rachunku : 33 8941 1016 0050 0861 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łomczewo
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców). 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują). 6) Wypełniony załącznik Nr 9 - wzór oświadczenia dotyczący RODO. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach