Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łaz, gmina Chorzele, polegająca na budowie chodnika.

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 751 65 40 , fax. 29 751 65 30
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 751 65 40, fax. 29 751 65 30
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łaz, gmina Chorzele, polegająca na budowie chodnika.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łaz, gmina Chorzele, polegająca na budowie chodnika”. Zakres robót obejmuje: -budowę chodnika jednostronnego o długości 1239,00m w granicach pasa drogowego, -budowę zjazdów indywidualnych i publicznych w obrębie budowy chodnika, -budowę elementów odwodnienia tj. 2 wpustów ulicznych ze studniami chłonnymi i przykanalikami oraz płyt ażurowych stanowiących złoże chłonne pomiędzy chodnikiem a krawędzią jezdni, -zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej. Długość projektowanego chodnika wynosi km=1+239,00. W ramach niniejszego opracowania zaprojektowano przebudowę drogi gminnej polegającą na budowie chodnika jednostronnego (nawierzchnia z kostki betonowej) wraz ze zjazdami indywidualnymi i publicznymi (nawierzchnia z kostki betonowej). Chodnik zaprojektowano w przekroju jednostronnym o spadku 2% w stronę osi jezdni oraz o zmiennej szerokości uzależnionej od warunków miejscowych. Na pierwszym odcinku zlokalizowanym od początku opracowania do skrzyżowania z drogami gminnymi (długość ok. 314,50m) szerokość chodnika będzie wynosić min. 1,35m. Na pozostałym odcinku (wzdłuż drogi gminnej relacji Sosnówek - Łaz – Pruskołęka) szerokość chodnika będzie wynosić min. 1,75m. Szerokość odcinka chodnika miedzy zjazdem na działkę o nr geodezyjnym 524 i 525 wynosić będzie 3,26m w związku z potrzebą wykorzystania go jako peronu autobusowego. Projektowany chodnik zostanie nawiązany wysokościowo do istniejącej krawędzi jezdni, istniejącego terenu, istniejących ogrodzeń, projektowanych zjazdów indywidualnych i publicznych. Zaprojektowano zjazdy indywidualne na posesje prywatne o szerokości jezdni od 3,40m do 5,00m oraz zjazdy publiczne o szerokości od 3,50m do 5,00m z kostki betonowej. Nawierzchnie zjazdów i dojścia do furtek oddzielono od siebie kolorystycznie. Przecięcie krawędzi zjazdów indywidualnych i drogi zaprojektowano jako skos 1:1. Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdów publicznych i drogi wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=6,0m i R=5,0m. Pochylenie podłużne zjazdów w obrębie projektowanej korony drogi dostosowano do jej ukształtowania. Lokalizacja zjazdów na działki niezabudowane została podana orientacyjnie. Dopuszcza się zmianę lokalizacji zjazdów bez akceptacji projektanta. Barwa oraz deseń układania kostki betonowej chodnika i zjazdów zostanie uzgodniona z Inwestorem. Ubytki w nawierzchni jezdni w obrębie opracowania należy wypełnić kostką granitową regularną (boki i dół cięte, wierch łupany) na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, frakcja 0/31,5. Konstrukcja nawierzchni chodnika i dojść do furtek: -warstwa ścieralna: kostka betonowa (kolor) gr. 6cm, -podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, -podbudowa zasadnicza (warstwa górna) mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30, frakcja 0/31,5 gr 15cm, -grunt istniejący. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: -warstwa ścieralna: kostka betonowa (kolor) gr. 8cm, -podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, -podbudowa zasadnicza (warstwa górna) mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30, frakcja 0/31,5 gr 25cm, -grunt istniejący. Krawężniki, obrzeża, oporniki betonowe: Nawierzchnię istniejącej jezdni od płyt ażurowych wydzielono obrzeżem betonowym 6x20cm na podsypce cementowo-piaskowej. Nawierzchnię chodnika obramowano krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z opornikiem z betonu C8/10 od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej od drugiej strony. Nawierzchnię wszystkich zjazdów wydzielono od posesji opornikiem betonowym 12x25cm na podsypce cementowo – piaskowej. Nawierzchnię zjazdów na drodze podporządkowanej wydzielono od jezdni oraz płyt ażurowych krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm na ławie betonowej z opornikiem z betonu C8/10. Nawierzchnię zjazdów na drodze gminnej relacji Sosnówek - Łaz – Pruskołęka od jezdni wydzielono opornikiem betonowym 12x25cm na ławie betonowej z opornikiem z betonu C8/10. Nawierzchnię zjazdów publicznych wydzielono od nawierzchni chodnika opornikiem betonowym 12x25cm. Odwodnienie: Wody deszczowe i roztopowe z proj. chodnika oraz z części jezdni w większości będą odprowadzone powierzchniowo poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych do odbiorników: • zlewnia 1 – do projektowanych wpustów ulicznych i dalej do studni chłonnych, • zlewnia 2 – powierzchniowo na chłonną nawierzchnię z płyt ażurowych (złoże chłonne). Pozostała część jezdni, której spadki skierowane są w stronę przeciwną do projektowanego chodnika, odwadniana będzie jak przed przebudową – za pomocą wyprofilowanych spadków w kierunku istniejących poboczy i zieleni zlokalizowanej przy jezdni. Oznakowanie: Wykonanie oznakowania zgodnie z Projektem stałej organizacji ruchu - organizację ruchu drogowego ujęto w oddzielnym opracowaniu tj. w Projekcie stałej organizacji ruchu - załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca na czas realizacji zamówienia opracuje, uzgodni oraz wdroży do realizacji projekt czasowej organizacji ruchu. Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających między innymi z: -obsługi geodezyjnej (roboty pomiarowe - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej), -doprowadzenia terenu przyległego do stanu jak przed rozpoczęciem prac, -wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do należytego wykonania robót, -usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi. UWAGA: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SIWZ, które stanowią: a) Projekt Budowlany – załącznik nr 4 do SIWZ, b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30.000,00 złotych, słownie: trzydzieści tysięcy złotych. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Przasnyszu Nr 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 z adnotacją: " Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łaz, gmina Chorzele, polegająca na budowie chodnika ". Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 6)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8)Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę, oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 9)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. 10)W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp (opisanego w pkt 14.5. a) SIWZ). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy pzp (opisanego w pkt. 14.4.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, 3a do SIWZ 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów załączy do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile pełnomocnik składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach