Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzynia, gmina Dębnica Kaszubska

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ul. Zjednoczenia
    76248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzynia, gmina Dębnica Kaszubska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzynia, gmina Dębnica Kaszubska” w systemie „zaprojektuj – wybuduj”. 2. Przedmiot zamówienia w systemie „zaprojektuj – wybuduj” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Krzynia w gminie Dębnica Kaszubska, a także wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych na podstawie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do właściwego organu lub decyzji udzielającej pozwolenia na budowę oraz oddanie drogi do użytkowania. 3. Lokalizacja zadania: gmina Dębnica Kaszubska, miejscowość Krzynia, działki drogowe nr 9, 19, 21; 30; 80. 4. Szczegółowy zakres zamierzenia inwestycyjnego polegać będzie na: 4.1. wykonanie koncepcji projektowych wraz z harmonogramem prac projektowych oraz realizacji robót budowlanych, 4.2. opracowanie matryc do celów projektowych, 4.3. wykonanie kompletu projektów budowlanych i wykonawczych, 4.4. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z ich uzgodnieniem z Zamawiającym, 4.5. wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich wraz z ich uzgodnieniem z Zamawiającym, 4.6. przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych. W przypadku wydania postanowienia nakładającego obowiązek sporządzenia oceny oddziaływania na środowisko – opracowanie takiej dokumentacji, 4.7. uzyskaniu wszelkich ostatecznych niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do realizacji zadania (przedmiotu umowy), 4.8. przeprowadzenie prac przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczających, 4.9. zorganizowanie na swój koszt placu budowy, 4.10. przeprowadzenie prac rozbiórkowych, 4.11. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4.12. wykonanie zaprojektowanych robót budowalnych zgodnie z dokumentacją budowlana, obowiązującymi przepisami bhp, ppoż. oraz sztuką budowlaną, 4.13. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 4.14. założenie i prowadzenie dokumentacji budowlanej przewidzianej przepisami prawa oraz dokumentującej wszelkie uwarunkowania prowadzonych robót budowlanych, 4.15. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej dla przeprowadzonych robót w tym wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, 4.16. uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i zaświadczeń po zakończeniu robót budowlanych (w przypadku takiej konieczności uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia od właściwego organu o przyjęciu zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Program stanowi koncepcję przedprojektową, która będzie stanowiła materiał wyjściowy dla Wykonawcy dokumentacji budowlanej, wykonawczej i uzyskania stosownych pozwoleń w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych. Na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji Wykonawca zrealizuje zadanie inwestycyjne. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Programie funkcjonalno-użytkowym z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych, jakie zostały wskazane w Programie funkcjonalno-użytkowym, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność te materiały lub urządzenia. 8.Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 9. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących zaprojektowane roboty budowlane, pod nadzorem kierownika budowy, w tym roboty ziemne, prace rozbiórkowe, układanie nawierzchni drogowych, uporządkowanie terenu, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach