Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozanki Wielkie, gm. Uniejów

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2017-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozanki Wielkie, gm. Uniejów
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozanki Wielkie, gm. Uniejów”. 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Kozanki Wielkie, gm. Uniejów o długości 732 m po śladzie istniejącej drogi gruntowej. Zmianie nie ulega przebieg drogi. 3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów. 4. 1 etap obejmuje: 4.1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla niniejszego zadania 4.2. Wykonanie robót przygotowawczych na podstawie opracowanej dokumentacji 4.3. Wykonanie robót ziemnych na podstawie opracowanej dokumentacji 4.4. Wykonanie podbudowy na podstawie opracowanej dokumentacji 4.5. Wykonanie robót mostowych na podstawie opracowanej dokumentacji 5. 2 etap obejmuje: 5.1. Wykonanie nawierzchni na podstawie opracowanej dokumentacji 5.2. Wykonanie robót wykończeniowych na podstawie opracowanej dokumentacji 5.3. Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu 6. Parametry techniczne jakie należy przyjąć do projektowania: 6.1. Klasa drogi D 6.2. Szerokość jezdni 5,00 m 6.3. Szerokość poboczy 2 x 0,75 m 6.4. Obciążenie ruchem KR 2. 6.5. Należy zaprojektować i wykonać warstwę wiążącą i warstwę ścieralną z zastosowaniem materiałów dopuszczonych do zastosowania dla kategorii ruchu KR 3. Rodzaj konstrukcji i grubości warstw zgodnie z PFU, załącznikami do SIWZ i opisem przedmiotu zamówienia. 7. Po stronie Wykonawcy będzie wykonanie projektów podziałów nieruchomości, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości Dz. U. Nr 268 poz. 2663 z 2004 r. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie poniższych elementów: 8.1. Wykonanie robót ziemnych 8.2. Rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych, przepustów i mostu 8.3. Regulację wysokościową studzienek i urządzeń podziemnych 8.4. Wymianę na nowe zniszczonych włazów i obudów studzienek urządzeń podziemnych oraz pierścieni odciążających i dystansowych 8.5. Budowę nowych konstrukcji nawierzchni 8.6. Przebudowę istniejących zjazdów 8.7. Odtworzenie/przebudowa istniejących rowów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę. 8.8. Wykonanie nowych i przebudowę istniejących przepustów 8.9. Wykonanie przepustu / małego mostu w miejscu istniejącego na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji 8.10. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego 8.11. Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu 8.12. Likwidację kolizji z urządzeniami obcymi 8.13. Roboty wykończeniowe i porządkowe 8.14. Pełnienie nadzoru autorskiego 8.15. Złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ 8.16. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej 8.17. Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia 9. Zakres prac projektowych oraz budowlanych obejmuje: 9.1. Roboty przygotowawcze, tj. m.in. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, mechaniczne karczowanie zagajników, ścinanie drzew, karczowanie pni, rozebranie fundamentu ogrodzenia z betonu wraz z odwiezieniem na składowisko Wykonawcy i utylizację odpadów 9.2. Roboty ziemne, tj. m.in. mechaniczne i ręczne wykonanie wykopu, formowanie i zagęszczenie nasypów wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów (urobku) 9.3. Podbudowy, tj. m.in. mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy mrozoodpornej, oczyszczenie oraz skropienie warstw niebitumicznych oraz bitumicznych, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 9.4. Nawierzchnie, tj. m.in. wykonanie warstw wiążących oraz ścieralnych 9.5. Roboty wykończeniowe, tj. m.in. wykonanie umocnienia poboczy, profilowanie nawierzchni zjazdów 9.6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, tj. m.in. ustawienie słupków oraz montaż tarcz znaków drogowych 10. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania włączenia do drogi powiatowej nr 2526E (dz. nr 101 obręb Kozanki Wielkie) o istniejącej nawierzchni gruntowej. 11. Elementy odwodnienia pasa drogowego powinny zostać tak ukształtowane (zaprojektowane), aby zapewnić sprawne odprowadzenie wody opadowej i w jak największym stopniu zminimalizować szkody powstałe na skutek opadów. 12. Odtworzenie kolidujących z nowym pasem drogowym ogrodzeń będzie po stronie Wykonawcy. Zamawiający przewiduje do odtworzenia około 110 m ogrodzeń. 13. Po stronie Zamawiającego będzie wypłata wynagrodzenia właścicielom nieruchomości za działki (bądź części działek), które zostaną przejęte na potrzeby poszerzenia pasa drogowego. 14. Preferowaną konstrukcją mostu jest obiekt wykonany z blach falistych o dużej sztywności współpracującej z gruntem. Na etapie projektowym należy pozostawić w miarę możliwości naturalny przebieg koryta rzeki. Zakres prac w korycie rzeki, w tym zakres i rodzaj umocnienia uzgodnić z Administratorem cieku na etapie uzyskiwania przez Wykonawcę warunków technicznych i decyzji pozwolenie wodno prawne. 15. Rozbiórkę i budowę nowego obiektu mostowego na rzece Pisia (dz. nr 120/8 w m. Kozanki Wielkie) należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych. 16. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania badań geologicznych dla potrzeb projektowanego mostu. Ilość odwiertów oraz ich głębokość należy wykonać na podstawie wytycznych. Prace te należy wycenić na etapie składania oferty. Na podstawie wyników badań należy zaprojektować prawidłowe fundamentowanie mostu dla obciążeń klasy B. Przepływ miarodajny, dla którego prawdopodobieństwo przekroczenia p=1% (Droga klasy L i D) . 17. Odnośnie ścian czołowych. Jeżeli jest miejsce w terenie (pas drogowy jest wystarczająco szeroki) można zaprojektować nasyp o pochyleniu 1:1,5 optymalnie lub 1:1 i umocnić go kostką betonową. Natomiast jeśli szerokość obiektu mostowego nie pozwoli na wykonanie nasypu należy zaprojektować ściany oporowe. Szerokość pasa drogowego w miejscu projektowanego mostu wynosi około 11,00 m. Obiekt należy wyposażyć w bariery ochronne spełniające obowiązujące przepisy. 18. Inwestor nie dopuszcza umocnienia głowicy mostu kostką betonową. Należy zaprojektować wieniec żelbetowy na wlocie i wylocie mostu. Skarpy i stożki nasypu drogowego należy w obrębie mostu umocnić elementami betonowymi zapobiegającymi jego rozmyciu. 19. Zamawiający wymaga przeprowadzenia podziałów działek wskazanych w PFU do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotowej inwestycji. 20. Zamawiający wymaga zaprojektowania drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z późn. zm. 21. Zamawiający posiada zgody wszystkich właścicieli działek prywatnych na zajęcie części nieruchomości pod budowę drogi, jednakże realizację inwestycji należy prowadzić w trybie decyzji ZRID. 22. Teren prac budowlanych winien być zabezpieczony przed dostępem osób postronnych, a po zakończeniu realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić teren budowy do stanu sprzed realizacji inwestycji. 23. Materiały z prac rozbiórkowych nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zobowiązany jest złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 24. Materiały z prac rozbiórkowych nienadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zobowiązany jest usunąć na własny koszt na teren wysypiska. 25. W przypadku uszkodzenia nawierzchni terenu działki bądź terenu poza obszarem realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do stanu pierwotnego. 26. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentacje projektowe uzgodnione ze wszystkimi instytucjami, których akceptacja jest wymagana dla wykonania prac na podstawie sporządzonej dokumentacji. 27. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania, złożenia i uzyskania decyzji zezwalającej na realizację przedmiotowej inwestycji, tj. zgłoszenie lub decyzję o pozwoleniu na budowę oraz pozostałe decyzje niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. 28. Zamawiający posiada decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 29. Dokumentacja projektowa określona powyżej musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego i muszą zawierać wszystkie elementy określone danym rozporządzeniem. 30. Do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane uzgodnienia formalno – prawne i decyzje administracyjne (pozwolenia, uzgodnienia, opinie) zezwalające na realizację robót budowlanych dla danego zadania. 31. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania przedmiotu zamówienia do stanu prawnego obowiązującego w dniu przekazania opracowań Zamawiającemu, jeżeli w czasie wykonywania opracowań akty prawne ulegną zmianie. 32. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia, materiały oraz informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt. 33. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić nadzór autorski nad robotami budowlanymi przeprowadzanymi w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową polegającym na minimum cotygodniowej wizycie na terenie prowadzonych robót budowlanych. 34. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wersje papierowe: 34.1. Projekt budowlano – wykonawczy w ilości 7 egzemplarzy 34.2. Przedmiar, kosztorys nakładczy, kosztorys inwestorski w ilości 2 egzemplarzy 34.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w ilości 2 egzemplarzy 34.4. Pozostałą dokumentację wymaganą przepisami prawa 35. Projekt budowlany powinien zawierać projekt stałej organizacji ruchu. 36. Wersje elektroniczne powyższych opracowań należy dostarczyć w ilości 2 egzemplarzy w formatach: teksty w formacie .doc, rysunki w formacie .dwg, kosztorysy w formacie .xls. Wszystkie wersje elektroniczne Wykonawca dostarczy dodatkowo w formacie .pdf. 37. Dokumentacja projektowa powinna: 37.1. Umożliwić realizację inwestycji w formie „zaprojektuj i wybuduj” z uwzględnieniem przepisów ustaw prawo zamówień publicznych 37.2. W swojej treści określić przedmiot zamówienia, w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia, parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia 37.3. Opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane 38. Roboty budowlane stanowić będą całość praz związanych z przebudową drogi gminnej, określoną w opisie przedmiotu zamówienia, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej – projektu budowlano – wykonawczego, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę (zgłoszeniem robót) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 39. Dokumentację projektową należy wykonać na podstawie PFU wraz z załącznikami dołączonymi do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 40. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę projektami budowlanymi i wykonawczymi zatwierdzonymi przez Zamawiającego i inspektora Nadzoru. 41. Zmiany dokonywane w dokumentacji projektowej sporządzanej przez Wykonawcę nie stanowią zmian umowy z Zamawiającym w ramach danego zadania, o ile nie naruszają założeń stanowiących podstawę do opisu przedmiotu zamówienia. 42. Wykonawca nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia stanowiącego przedmiot oferty ze względu ma zwiększenie zakresu prac do realizacji, który to zakres zostanie określony po szczegółowej analizie przedmiotu zamówienia w ramach realizowanej dokumentacji projektowej. 43. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. 44. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 45. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą. 46. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający dodatkowo oświadczenie o złożeniu w Ośrodku Geodezjno – Kartograficznym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 47. Wykonawca w terminie 2 miesięcy od dnia zakończenia realizacji robót zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. 48. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót (w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 49. Wykonawca zobowiązany jest konsultować z Zamawiającym wszystkie założenia i rozwiązania projektowane w dokumentacji. 50. Dokumentacje projektowe muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: 50.1. Ustawa prawo budowlane 50.2. Ustawa o wyrobach budowlanych 50.3. Rozporządzenie Ministra transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie 50.4. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 51. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 52. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i prawa zależne do wszelkich egzemplarzy sporządzonych opracowań na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W szczególności Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do utworu, na następujących polach eksploatacji: a) autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji przedsięwzięcia, w szczególności takich jak: raporty, mapy, wykresy, rysunki, plany, dane statystyczne, ekspertyzy, obliczenia inne dokumenty powstałe przy realizacji przedsięwzięcia oraz broszury, zwanych dalej utworami; b) Zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami - tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych. - użytkowania utworów na własny użytek, użytek swoich jednostek organizacyjnych oraz użytek osób trzecich w celach związanych z realizacją zadań Zamawiającego, - utrwalenie utworów na wszelkich rodzajach nośników, a w szczególności na nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego (np. CD, DVD, Blue-ray, pendrive, itd.), - zwielokrotnianie utworów dowolną techniką w dowolnej ilości, w tym techniką magnetyczną na kasetach video, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, - wprowadzania utworów do pamięci komputera na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych oraz do sieci multimedialnej, telekomunikacyjnej, komputerowej, w tym do Internetu, - wyświetlanie i publiczne odtwarzanie utworu, - nadawanie całości lub wybranych fragmentów utworu za pomocą wizji albo fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stację naziemną, - nadawanie za pośrednictwem satelity, - reemisja, - wymiana nośników, na których utwór utrwalono, - wykorzystanie w utworach multimedialnych, - wykorzystywanie całości lub fragmentów utworu co celów promocyjnych i reklamy, - wprowadzanie zmian, skrótów, - sporządzenie wersji obcojęzycznych, zarówno przy użyciu napisów, jak i lektora, - publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez niego wybranym - Prawo do przeniesienia autorskich praw majątkowych i praw zależnych na podmiot trzeci - rozpowszechnianie przez prezentację lub publikację w całości lub we fragmentach, na wystawie, w katalogach, wydawnictwach promujących inwestycje lub Zamawiającego, w mediach, na spotkaniach, konferencjach i na stronach internetowych; - możliwości reprodukcji i publikacji utworu w całości lub we fragmentach za pomocą dowolnej techniki; - użyczanie, najmowanie, wprowadzanie do obrotu; - prawa do opracowania utworu w szczególności jego przeróbki lub adaptacji; - sporządzanie projektów na podstawie utworu; - prawa do wykonywania robót budowlanych i innych prac sporządzonych na podstawie utworu - wykorzystywanie do opracowania wniosków o dofinansowanie - przetwarzanie, wprowadzanie zmian, poprawek i modyfikacji - udostępnianie wykonawcom, w tym również wykonanych kopii - wykorzystywanie wielokrotne utworu do realizacji celów, zadań i inwestycji Zamawiającego; - wyświetlanie i publiczne odtwarzanie utworu 53. Wynagrodzenie za przeniesienie autorskich praw majątkowych zostanie zawarte w wynagrodzeniu ryczałtowym. 54. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 54.1. Uzgadniania z Zamawiającym wszystkie rozwiązania projektowe 54.2. Dostarczeniu Zamawiającemu dokumentacji budowlano – wykonawczej uzgodnionej ze wszystkimi instytucjami, których akceptacja jest wymagana przepisami prawa 54.3. dostarczenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 54.4. zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe, 54.5. uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 54.6. uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy, 54.7. wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 54.8. oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 54.9. zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 54.10. utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 54.11. zgłaszania Inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 54.12. przeprowadzania niezbędnych badań laboratoryjnych, 54.13. wywozu i utylizacji odpadów i gruzu. 55. Wykonawca udzieli 78 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. 56. Wykonawca oświadcza, iż zatrudnia 25 osób, które będą wykonywać czynności w ramach niniejszej umowy, na umowę o pracę za zakresie: • roboty przygotowawcze • roboty ziemne • podbudowa • nawierzchnia • roboty wykończeniowe • urządzenia bezpieczeństwa ruchu • roboty mostowe 57. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawi wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę w wymaganym przez Zamawiającego zakresie. Wykaz winien zawierać imię i nazwisko pracownika, zakres wykonywanych prac oraz podpis pracownika. 58. W przypadku zmiany osób zatrudnionych w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualny wykaz w terminie 3 dni od dnia dokonania zmian. 59. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę wskazanych w wykazie osób w terminie 3 dni od wezwania, przedstawiając pisemne oświadczenie tych osób, że pozostają w zatrudnieniu na umowę o pracę wraz z określeniem zakresu wykonywanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach