Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gostków, działka nr 463/7 i 402”

Urząd Gminy Stare Bogaczowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-312 Stare Bogaczowice, ul. Główna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8452220, 8452729 , fax. 748 452 266
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stare Bogaczowice
    ul. Główna 132
    58-312 Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8452220, 8452729, fax. 748 452 266
    REGON: 53931900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starebogaczowice.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gostków, działka nr 463/7 i 402”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gostków, działka nr 463/7 i 402”. W ramach planowanych robót budowlanych projektuje się przebudowę nawierzchni jezdni drogi gminnej z ujednoliceniem szerokości do 3,0 m oraz miejscowymi mijankami dodatkowej szerokości 1,5 m i długości 25 m. Nawierzchnia drogi bitumiczna, nawierzchnia mijanek z kruszywa kamiennego. Wzdłuż drogi obustronne pobocza szerokości 0,75 m utwardzone kruszywem kamiennym. Projektuje się przebudowę drogi o łącznej długości około 990 m. Odwodnienie powierzchniowe na teren działki inwestora jak w chwili obecnej. W ramach opracowania projektuje się przebudowę zjazdu z drogi na drogę powiatową oraz remont istniejących dwóch przepustów przechodzących pod koroną drogi. Zestawienie powierzchni, parametry : - powierzchnia nawierzchni asfaltowej : 3213 m2 - powierzchnia nawierzchni z kruszywa : 126 m2 - powierzchnia poboczy z kruszywa : 1486 m2 - szerokość jezdni : 3,0 m ( + lokalne poszerzenia) - szerokość w miejscach mijanek : 4,50 m - długość drogi : 990,42 m ZAKRES PROJEKTOWANYCH ROBÓT : - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - ścinanie obustronnych poboczy, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - remont istniejących przepustów, - wykonanie stabilizacji na miejscu, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa, - wykonanie nawierzchni asfaltowej, - wykonanie nawierzchni z kruszywa na zatokach, - utwardzenie kruszywem poboczy, - brukowanie wlotów i wylotów remontowanych przepustów, - porządkowanie placu budowy. Pełen zakres robót budowlanych zawarty jest w: Projektach technicznych, przedmiarach robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w umowie dołączonej do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 0/100 złotych). 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 32 2030 0045 1110 0000 0087 7670 w Banku BGŻ O/WAŁBRZYCH, przelewem z zaznaczeniem; wadium przetargowe: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gostków, działka nr 463/7 i 402” 2) w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancji bankowej; 4) w gwarancji ubezpieczeniowej; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu należy załączyć do oferty, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, w Urzędzie Gminy Stare Bogaczowice. 9.4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. 9.5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP. 1. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przez upływem terminu składania ofert, c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Utrata wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 3). W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia, zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach