Gmina Zakrzew ogłasza przetarg
- Adres: 26652 Zakrzew, Zakrzew 51
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 105 122 , fax. 486 105 143
- Data zamieszczenia: 2017-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzew
Zakrzew 51
26652 Zakrzew, woj. mazowieckie
tel. 486 105 122, fax. 486 105 143
REGON: 67022407700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bielicha III etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku od km+0,700 do km do km 1+110,07. W przebudowie ujęto : roboty ziemne do wykonania koryta pod konstrukcję jezdni, drenażu, cieku betonowego , wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych D=1200mm, cieku betonowego typu mulda, wykonanie podbudowy oraz nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów. Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 415/2 od km 0+000 do km 055,60. W przebudowie ujęto : roboty ziemne do wykonania koryta pod konstrukcję jezdni, wykonanie podbudowy oraz nawierzchni jezdni z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm obramowanej obrzeżem betonowym. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Wymagania zatrudnienia osób na umowę o pracę, art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - osób, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia, tj. roboty ziemne, , układanie masy bitumicznej, układanie kostki betonowej, czynności związane z układaniem rur drenażu i elementów ścieków betonowych. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 3.1. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac jest zobowiązany do złożenia wykazu osób, o których mowa w ust. 1 wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników wymienionych w wykazie zgody na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych w zakresie określonym w niniejszym paragrafie. 3.2. W przypadku zmiany osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w punkcie 1, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zaktualizowanego wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w punkcie 3 - w terminie 5 dni roboczych od daty zaistnienia zmiany. 4. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) kopii zanonimizowanych zawartych umów o pracę. c) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, d) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w poz. 1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik do siwz). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w poz. 1 czynności; 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50000,00PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Winnica.
Dodano: 2024-07-10 - DOSTĘPNY PCPR – DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA – WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-07-03 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Żdżary etap 2
Dodano: 2024-06-28 - Budowa ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii (II)
Dodano: 2024-06-17 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Karwowo na dł. 450 mb
Dodano: 2024-06-04 - Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
Dodano: 2024-05-29 - Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Starym Szelkowie
Dodano: 2024-05-22 - Budowa integracyjnego placu zabaw w miejscowości Łyse
Dodano: 2024-05-14 - Park Achera – rewitalizacja alejek.
Dodano: 2024-05-09