Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Anielin

Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26930 Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6210194, 6210163 w. 22 , fax. 486 210 054
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
    ul. Skrzyńskich 1
    26930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, fax. 486 210 054
    REGON: 53193800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbatkaletnisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Anielin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Anielin” – część II zamówienia 3.1. Zakres prac obejmuje m.in. dla odcinka I i II 1) Wykonanie nowej nawierzchni drogi o długości 1.616,80 mb. (szerokość jezdni 5,5m): warstwa ścieralna o nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR3 AC11S 50/70 gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego KR3 AC16P 35/50 gr. 7 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, podłoże ulepszone z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym CBGM klasy 1,5/2,0 i grubości 12 cm, grunt rodzimy. 2) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm, podłoże z gruntu rodzimego (szerokość pobocza 1m). 3) Pozyskany w trakcie robót ziemnych tłuczeń kamienny oraz gruz budowlany należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. na teren drogi prowadzącej do miejscowości Brzustów (celem wypełnienia ubytków oraz utwardzenia nawierzchni tej drogi). 4) Wycinka drzew zlokalizowanych w pasie drogowym. Odwóz pozyskanego drewna w miejsce wskazane p rzez Zamawiającego. 5) Wykonanie stałej organizacji ruchu 6) Wykonanie łuku poziomego: warstwa ścieralna o nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR3 AC11S 50/70 gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego KR3 AC16P 35/50 gr. 7 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, podłoże ulepszone z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym CBGM klasy 1,5/2,0 i grubości 12 cm, grunt rodzimy 7) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do: a) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Projektem Budowlanym (etap I i etap II), przedmiarami robót (etap I i etap II oraz łuk poziomy), Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi integralną część SIWZ. b) Cena ofert musi zawierać wszelkie prace konieczne do wykonania przedmiotu umowy jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. c) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i normatywami. d) Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. e) Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia. f) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków, wynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawców, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. g) Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. h) O rozpoczęciu robót Wykonawca zobowiązany jest powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień. i) Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą „Prawo budowlane” wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. j) wykonania i uzgodnienia we własnym zakresie i na swój koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy i dokonania oznakowania w zakresie niezbędnym do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. k) montażu na swój koszt słupów do znaków drogowych, mocowania tablic znaków drogowych – zgodnie z projektem organizacji ruchu. l) Zamówienie obejmuje wszystkie roboty ujęte w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. m) Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. Po wykonaniu robót na terenie danej nieruchomości, Wykonawca uzyska od właściciela nieruchomości oświadczenie, że teren został przywrócony do stanu pierwotnego. n) O rozpoczęciu robót należy powiadomić instytucje branżowe, właścicieli, zarządców, użytkowników nieruchomości przez które lub na których będą prowadzone prace konserwacyjne i utrzymaniowe, w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszt nadzoru właścicieli lub sieci według uzgodnień. 8) W trakcie realizacji zadania Wykonawca: a) Zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, b) Dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, c) Wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, d) Zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, e) Zapewni obsługę geodezyjną na własny koszt. f) Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. g) Sporządzi dokumentację geodezyjną powykonawczą, która w 2 egz. zostanie przekazana Zamawiającemu. 9) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10) Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Opis równoważności elementów opisanych przez użycie znaków towarowych jest załącznikiem do dokumentacji. 11) Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacja projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 12) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest w terminie 5 dni licząc od dnia podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu kosztorys sporządzony metoda uproszczoną wykonany na podstawie przedmiarów robót. Załączony kosztorys zostanie wykorzystany przez Zamawiającego w celach pomocniczych i nie będzie miał wpływu na ocenę oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wymagania dotyczące wadium 8.1 Składający ofertę oferent winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy) 8.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Zwoleń O/Garbatka numer konta: 67 9157 0002 0040 0400 0257 0019 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: Formularz ofertowy, oświadczenie wstępne wykonawcy, zobowiązanie o udostępnieniu zasobów , dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo. Informacja o grupie kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach