Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Ługi

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu ogłasza przetarg

  • Adres: 62430 Powidz, ul. 29 Grudnia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2776272, 2776273 , fax. 0-63 2776272
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu
    ul. 29 Grudnia 24
    62430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2776272, 2776273, fax. 0-63 2776272
    REGON: 31019858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Ługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Ługi o dł. 206 mb Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Roboty przygotowawcze 1. Karczowanie pni koparką. 2. Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia rzadkiego 2) Roboty ziemne . 1. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm, za pomocą spycharek, ładowarek , 2. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, ręczne formowanie nasypów z mechanicznym przemieszczeniem ziemi , 3) Podbudowa i nawierzchnia jezdni - ciąg główny 1. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm 2. Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki. 3. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II do IV 4. Warstwa mrozoochronna z piasku średnioziarnistego. Mechaniczne zagęszczanie piaskiem warstw odcinających, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 5. Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego,grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 6. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem emulsją asfaltową na zimno, zużycie emulsji 0,7 kg/m2 7. Nawierzchnie z betonu asfaltowego KR1, warstwa wiążąca grub. po zagęszczeniu 4cm.transport sam.samowył.15-20t z wytwórni o wydajności 100t/h 8. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej emulsją asfaltową na zimno, zużycie emulsji 0,3 kg/m2 9. Nawierzchnie z betonu asfaltowego KR1, warstwa ścieralna grub.po zagęszczeniu 4cm. Transport sam.samowył.15-20t z wytwórni o wSSydajności 100t/h 4) Skrzyżowania i zjazdy 1. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm 2. Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki. 3. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, poj. łyżki 0,60 m3, z transportem urobku samochodami samowyład. od 10-15t na odległość do 5 km. 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II do IV 5. Warstwa mrozoochronna z piasku średnioziarnistego. Mechaniczne zagęszczanie piaskiem warstw odcinających, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 6. Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego,grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 7. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem emulsją asfaltową na zimno, zużycie emulsji 0,7 kg/m2 8. Nawierzchnie z betonu asfaltowego KR1, warstwa wiążąca grub.po zagęszczeniu 4cm.transport sam.samowył.15-20t z wytwórni o wydajności 100t/h 9. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej emulsją ące i asfaltową na zimno, zużycie emulsji 0,3 kg/m2 10. Nawierzchnie z betonu asfaltowego KR1, warstwa ścieralna grub.po zagęszczeniu 4cm. Transport sam.samowył.15-20t z wytwórni o wydajności 100t/h 11. Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych płyt ażurowych 40x60x8cm - wypełniane piaskiem. 5) Umocnienie pobocza. 6) Oznakowanie. 7) Roboty towarzyszące i wykończeniowe ( humusowanie skarp, obsianie skarp, inwentaryzacja geodezyjno-powykonawcza) 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do 9,10,11 do SIWZ. 9) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy 10) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi: 24 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 11) Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych 12) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danym zakresie. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 13) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w ofercie. 14) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 2 000 zł (dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Witkowie Nr 09 8538 0002 0000 0688 2000 0020 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, przelewem – na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium, nr sprawy ORG-ZP.271.3.2017. Przetarg niegraniczony – przebudowa drogi gminnej w m. Ługi” 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W przypadku składania wadium w innej formie niż pieniądz (przelew), wadium należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie – pok. Nr 9, Urząd Gminy Powidz, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz w odrębnej kopercie niż oferta. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane wzoru podanego w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopouszcza aby kosztorys ofertowy wykonany był metodą uproszczona, 5) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: a) dane podmiotu udostępniającego zasób, b) dane podmiotu przyjmującego zasób, c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale X ust. 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) ust. 5 pkt 2 lit. A-c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o którym mowa w ust. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach