Przetargi.pl
przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekęcino dz. 13/5 i 16/89 gmina Świeszyno

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno 71
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.swieszyno.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekęcino dz. 13/5 i 16/89 gmina Świeszyno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w Konikowie dz. nr 294/88 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość w liniach rozgraniczających 15m. Istniejąca droga gminna włącza się do drogi wojewódzkiej o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,5m. Skrzyżowanie dróg - proste nieskanalizowane. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa gruzu i żużla. Nawierzchnia istniejących zjazdów z płytek betonowych, koski betonowej, kruszywa i gruntowa utwardzona. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, piaski gliniaste oraz gliny przykryte warstwą ziemi roślinnej o miąższości 0,2m. Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. W wykonanej odkrywce poziom wody gruntowej 2,0 poniżej powierzchni terenu. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Kategoria obciążenia ruchem KR-1 Droga klasy D Szerokość pasa ruchu na włączeniu do drogi wojewódzkiej 3,0m Szerokość pasa ruchu 2,5m Ilość pasów ruchu 2 Prędkość projektowa 30 km/h Prędkość dopuszczalna 40 km/h Szerokość pasa postojowego 2,5m Spadek poprzeczny jezdni i pasa postojowego 2% Pobocza o szerokości 0,75cm Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna w m. Konikowo będzie przebiegała po istniejącej drodze gruntowej - utwardzonej. Projektowana niweleta drogi zapewni dojazd do istniejących posesji. Projekt przebudowy drogi gminnej przewiduje nawiązanie sytuacyjne do projektowanej przebudowy drogi wojewódzkiej. Obecnie nie jest możliwe nawiązanie wysokościowe ponieważ projektowana niweleta drogi wojewódzkiej będzie podwyższona. Termin przebudowy drogi wojewódzkiej nie jest ustalony. ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe na pobocza i pasy zieleni ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i pasa postojowego. Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych i telefonicznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Pod jezdnią i pasem postojowym należy ułożyć przepusty dwudzielne na istniejących kablach telefonicznych i energetycznych oraz na gazociągach. Wykonać regulację pionową studzienek kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych oraz zaworów wodociągowych. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi i placów postojowych Podłoże rodzime Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z mieszanki kruszywa 0/31,5mm. Grubość warstwy mieszanki po zagęszczeniu 10cm ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową włazów studzienek kanalizacji, telefonicznych i zaworów wodociągowych. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi. Przebudowa drogi gminnej w Strzekęcinie dz. nr 13/5 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość pasa drogowego 5,0m Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Kategoria obciążenia ruchem KR-1 Droga klasy D Szerokość pasa ruchu 3,5m Łuki najazdowe o promieniu R=3m Prędkość projektowa 30 km/h Prędkość dopuszczalna 30 km/h Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% Pobocza o szerokości 0,50m - 0,75m Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna ograniczona będzie istniejącym krawężnikiem wystającym od strony budynków. Pomiędzy budynkiem nr 21 a budynkiem 22 krawężnik istniejący wtopiony ze względu na zjazd (działki nr 13/3 i 13/2). Od strony ogródków jezdnia drogi ograniczona krawężnikiem wtopionym. Zaprojektowana niweleta ma nawiązanie wysokościowe do istniejącego krawężnika. Światło krawężnika od 8 do 12cm. Roboty będą wykonywane na działce drogowej nr 13/5 ZJAZDY (w granicach pasa drogowego) Zjazd na działkę nr 13/12 o szerokości 3,5m Łuk najazdowe o promieniu R=3m ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe do wpustów ulicznych. Przewiduje się oczyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej oraz studzienki rewizyjnej wpustu ulicznego. ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni. Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Pod zjazdami należy ułożyć przepusty dwudzielne średnicy 160mm na istniejących kablach energetycznych i gazociągach. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej Podłoże rodzime Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Krawężniki Ograniczenie jezdni krawężnikiem betonowym 12x25cm ustawionym na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej z betonu C 12/15. Ściek przykrawężnikowy Ze względu na bardzo mały spadek podłużny istniejącego krawężnika wystającego projektuje się ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej ułożonej na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej 25x20cm z betonu C 12/15. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z ziemi roślinnej obsianej trawą. ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową zaworów wodociągowych i wpustu ulicznego. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi. Przebudowa drogi gminnej w Strzekęcinie dz. nr 16/89 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniejąca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szerokości jezdni. Szerokość pasa drogowego zmienna.Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa, płyt drogowych betonowych oraz z betonu. Nawierzchnia placów postojowych z kruszywa i żużla. Nawierzchnia placu manewrowego wykonana z betonu ograniczona krawężnikiem betonowym, wystającym. Nawierzchnia jezdni z betonu oraz placów postojowych ograniczona krawężnikiem betonowym wystającym. Nawierzchnia z płyt drogowych bez krawężnika. Grunt zalegający to piaski drobno i średnioziarniste, Poziom wody gruntowej jest zmienny, zależny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Kategoria obciążenia ruchem KR-1 Droga klasy D Szerokość pasa ruchu 2,5m - 3,0m Place postojowe długości 4,5m Szerokość placu postojowego dla osób niepełnosprawnych 3,6m Szerokość placu postojowego 2,5m Łuki najazdowe dla zjazdu o promieniu R=3m Łuki najazdowe dla placów postojowych o promieniu R=2m Prędkość projektowa 30 km/h Prędkość dopuszczalna 30 km/h Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% Pobocza o szerokości - 0,75m Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWIĄZANIE SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE Przebudowywana droga gminna ograniczona będzie krawężnikiem betonowym wystającym i wtopionym. Droga złożona jest z dwóch odcinków. Przewiduje się rozbiórkę krawężników, jezdni o nawierzchni z kruszywa, z płyt drogowych i betonu cementowego ze względu na zły stan techniczny. Projektowana nawierzchnia wykonana zostanie z mieszanki mineralno-asfaltowej wytworzonej i układanej na gorąco. Roboty będą wykonywane na działce drogowej nr 16/89 ZJAZDY (w granicach pasa drogowego) Zjazd o szerokości 3,8m Łuk najazdowe o promieniu R=3m ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe na tereny zielone. ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni. Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 4km. W pobliżu kabli energetycznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Pod projektowaną jezdnią należy ułożyć przepusty dwudzielne średnicy 160mm na istniejących kablach i gazociągach. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej, placów postojowych i manewrowych. Podłoże rodzime Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i układanej na gorąco. Krawężniki Ograniczenie jezdni krawężnikiem betonowym 12x25cm wtopionym, ustawionym na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie zwykłej z betonu C 12/15. Krawężniki betonowe 15x30cm, wystające ustawione na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ławie z oporem z betonu C 12/15. Chodnik Chodniki (dojścia do budynków w pasie pobocza) wykonane zostaną z kostki betonowej grubości 8cm, ułożonej na podsypce grubości 5cm cementowo-piaskowej 1:4. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z ziemi roślinnej obsianej trawą. ROBOTY INNE Należy wykonać regulację wysokościową zaworów wodociągowych i wpustu ulicznego. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w terminie do 31.08.2012r. godz. 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.swieszyno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach