Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Jabłońskie długości 780 mb

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6156000 , fax. 87 6150800
  • Data zamieszczenia: 2011-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6156000, fax. 87 6150800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Jabłońskie długości 780 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej w m Jabłońskie w powiecie gołdapskim, Opis stanu istniejacego Droga gminna w m. Jabłońskie do gospodarstwa Pana Słabińskiego jest w złym stanie technicznym. Nawierzchnia gruntowa drogi i brak odwodnienia w postaci rowów i przepustów pod koroną drogi powoduje, że droga w okresie wiosennym jest miejscami nieprzejezdna. STAN PROJEKTOWANY PRZEBIEG TRASY Początek opracowania drogi gminnej przyjęto od drogi powiatowej Jabłońskie-Włosty-Boćwinka w m. Jabłońskie do gospodarstwa Pana Słabińskiego Początek trasy przyjęto w km roboczym 0+000 a koniec drogi przyjęto w km roboczym 0+780. Długość drogi do przebudowy 0,780 km NIWELETA DROGI Niweletę drogi zaprojektowano z dostosowaniem do przebiegu niwelety nawierzchni istniejącej. Dość znaczna korekta niwelety w celu zmniejszenia spadku podłużnego drogi nastąpi na odcinku od km 0+320 do km 0+720 PRZEKRÓJ NORMALNY DROGI Przekrój poprzeczny rozpatrywanego odcinka drogi przedstawia się następująco: szerokość drogi 6,00 m spadek poprzeczny jezdni i=3%, pochylenie skarp nasypów i wykopów 1:1,5 głębokość rowów przydrożnych 0,70 m poniżej krawędzi korony drogi KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI Zaprojektowano nawierzchnie żwirową szerokości 6,00 m na odcinku od km 0+000 do km 0+780: nawierzchnia żwirowa górna grub. 16 cm, nawierzchnia żwirowa dolna grub. 10 cm, warstwa odsączająca grub. 20 cm. grunt nasypowy grupy G1 ODWODNIENIE Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków nawierzchni, poboczom drogi do rowów przydrożnych. Odprowadzenie wody opadowej z rowów przydrożnych do istniejących naturalnych zbiorników retencyjnych lub wypuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. Grunty uzyskane z wykonania rowów częściowo nadają się do ponownego wbudowania w nasyp (poszerzenie drogi). Pozostały grunt należy odwieść na miejsce wskazane przez inwestora. W celu poprawy odwodnienia zaprojektowano nowe lub przebudowano 5 przepustów pod koroną drogi: - km 0+080 - przepust PVC PRAGMA 630 mm - 12,0 m - km 0+183 - przepust PVC PRAGMA 630 mm - 12,0 m - km 0+300 - przepust PVC PRAGMA 630 mm - 12,0 m - km 0+400 - przepust PVC PRAGMA 630 mm - 12,0 m, - km 0+530 - przepust PVC PRAGMA 630 mm - 12,0 m, - km 0+638 - przepust PVC PRAGMA 630 mm - 12,0 m, Łączna długość przepustów wynosi 72 mb SKRZYŻOWANIA I ZJAZDY Zaprojektowano 7 szt. zjazdów gospodarczych z rur PRAGMA o średnicy 40 cm o długości po 9,0 m każdy ze zjazdów i 3 zjazdy gospodarcze z rur PRAGMA o średnicy 31,5 cm . Dokładna lokalizacja zjazdów zostanie uzgodniona z właścicielami przyległych gruntów do drogi w trakcie wykonywania robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej - stanowiącej załączniki nr 8 do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Dodatkowo do niniejszej SIWZ zamawiający udostępnia i dołącza przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10 i kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik nr 11. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,w tym podziałów geodezyjnych. - organizacji i zagospodarowania placu budowy, - doprowadzenia wody oraz zasilania placu budowy, - ubezpieczenia budowy, - utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, - uporządkowanie ternu budowy po zakończeniu robót itp. - wykonanie tymczasowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.Wadium 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 22.07.2011 r. do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument należy złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, pok. nr 16- piętro I, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 22.07.2011 r. godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach