Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Ludwinowie dł. 400 m

Gmina Łubnice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-432 Łubnice, ul. gen. Władysława Sikorskiego 102
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7847027 , fax. 062 7847015
  • Data zamieszczenia: 2014-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 102 102
    98-432 Łubnice, woj. łódzkie
    tel. 062 7847027, fax. 062 7847015
    REGON: 00054085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglubnice.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Ludwinowie dł. 400 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1Przebudowa drogi polega na rozebraniu istniejącej nawierzchni tłuczniowo - żużlowej oraz wykonaniu robót ziemnych w celu uzyskania koryta z uformowanym poboczem. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na wyrównaniu na długości 400 m profilu poprzecznego i podłużnego istniejącej podbudowy mieszanką z kruszywa łamanego i ułożeniu górnej warstwy podbudowy również z mieszanki z kruszywa łamanego. Z mieszanki z kruszywa łamanego klasy II, gatunku 2-giego należy wykonać podbudowę szer. 4,20 przez wyrównanie na całej długości profilu istniejącej podbudowy tłuczniowej i ułożeniu górnej gr. 12 cm a w korycie dł. 20 m i w poszerzeniu wykonaniu warstwy dolnej gr. 15 cm i górnej gr. 8 cm. Na podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia ścieralna szer. 4,0 m z mieszanki mineralno - asfaltowej średnioziarnistej o strukturze zamkniętej dla ruchu R2 grubości 4 cm. Odwodnienie powierzchniowe jezdni należy zapewnić przez nadanie właściwych spadków poprzecznych i podłużnych umożliwiających szybki spływ wody do jednostronnego rowu, w którym wchłonie się w grunt a nadmiar jej odpłynie do istniejącego rowu biegnącego prostopadle do drogi. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wkalkulował w cenę wykonanie dokumentacji powykonawczej, w szczególności: kosztorys powykonawczy, dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjne pomiary powykonawcze. Uwaga Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlano - wykonawczego. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. 3.1.2 Opis przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 10 i 11 do SIWZ. 3.2 Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. 3.2.1. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz. 881). 3.2.2. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów mają na celu jedynie doprecyzowanie i dookreślenie oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych w odniesieniu do asortymentu określonego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 3.3 Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych 1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 9 - Wzór Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4 600,00PLN (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: - oryginał, lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze. zm) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego; - oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą. Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu (wadium wniesione w formie pieniężnej przed upływem terminu składania ofert musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przedmiotowego dokumentu należy załączyć do oferty (zaleca się aby dokument NIE BYŁ TRWALE ZWIĄZANY Z OFERTĄ). Dokument ten musi być ważny w całym okresie związania ofertą - pierwszym dniem jego obowiązywania powinien być dzień otwarcia ofert. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Spółdzielczy Bank Ludowy Kępno O/ Łubnice 48 8413 0000 0800 0404 2000 0010, z zaznaczeniem którego postępowania ono dotyczy. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale do oferty. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lubnice.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=563&x=4&y=88
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach