Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Łękach Dukielskich Nr G114501 oraz drogi gminnej w Cergowej Nr G 114527

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 329 135 , fax. 134 331 011
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 134 329 135, fax. 134 331 011
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Łękach Dukielskich Nr G114501 oraz drogi gminnej w Cergowej Nr G 114527
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w Łękach Dukielskich Nr G114501 oraz drogi gminnej w Cergowej Nr G 114527: 1) Przebudowa drogi gminnej drogi gminnej w Cergowej Nr G 114527 km od 0+00 –0+632 km, szerokość jezdni – 5,50 m: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej oraz skropienie nawierzchni asfaltem – 2844 m2; b) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 3476 m2; c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 3476 m2; d) wykonanie korytowania na poszerzeniach drogi - 1264 m2; e) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1264 m2; f) formowanie i zagęszczanie nasypów – 272 m3; g) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi – 172 m3 h) umocnienie skarp płytami betonowymi jumba – 136 m2, i) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – warstwa dolna 20 cm po zagęszczeniu - 1264 m2; j) wykonanie podbudowy z łamanego 15 cm warstwa dolna, + 8 cm warstwa górna – 1264 m2; k) wykonanie poboczy drogi gr. 8 cm - 632 m2; km od 0+632 – 0+ 815 km, szerokość jezdni 4,10 m – 5,50 m: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej oraz skropienie nawierzchni asfaltem – 823.50 m2; b) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 1006 m2; c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 1006 m2; d) wykonanie korytowania na poszerzeniach drogi - 183m2; e) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 183 m2; f) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – warstwa dolna 20 cm po zagęszczeniu - 183 m2; g) wykonanie podbudowy z łamanego 15 cm warstwa dolna, + 8 cm warstwa górna – 183 m2; km od 0+815 – 0+891, szerokość jezdni 4,0 m a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej oraz skropienie nawierzchni asfaltem - 304 m2; h) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 304 m2; i) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 2 cm – 304 m2; km od 0+891 – 1+420, szerokość jezdni 3,0 m a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej oraz skropienie nawierzchni asfaltem – 1587 m2; b) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 1587 m2; c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 2 cm – 1587 m2; km od 1+420 do 1+505 szerokość jezdni 3,0 m: a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o gr. 4 cm - 255 m2; b) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 255 m2; c) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem gr. 20 cm – 51 m3; d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 255 m2; e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 2 cm – 255 m2; 2) Przebudowa drogi gminnej w Łękach Dukielskich Nr G114501 a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej oraz skropienie nawierzchni asfaltem – 1970.50 m2; b) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 3096.50 m2; c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 3096.50 m2; d) wykonanie korytowania na poszerzeniach drogi - 1689 m2; e) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1689 m2; f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm + 8 cm - 1689 m2; g) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0,20 cm na poszerzeniu drogi – 1689 m2; h) wykonanie poboczy drogi gr 8 cm - 563 m2; i) oczyszczenie rowów z profilowaniem pobocza drogi – 1126 m oraz ułożenie ścieków z prefabrykatów betonowych o grub. 0,20 cm na podsypce cementowo – piaskowej – przez analogię – 12 m. Przebudowa realizowana będzie w pasie drogowym drogi gminnej dz. nr 682 w Łękach Dukielskich, w km od 0+180 – 0+743 km, odcinek drogi znajduje się poza obszarem niezabudowanym. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie szerokość pasa ruchu dla drogi klasy L - wynosi 2,75 m, szerokość poboczy 0,5m. Zamawiający informuję, że opisowi nazw własnych użytych do „opisu przedmiotu zamówienia” towarzyszy wyrazy „lub równoważne”, co powoduje, iż konkretnie wskazane produkty nabierają przykładowego charakteru, a wykonawca ma prawo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt bądź jego element inny niż wskazany przez zamawiającego, lecz spełniający wszystkie jego wymagania. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* Kodeksu pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: za spełnieniu tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumenty o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 4) oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach