Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Gorzuchowie

Urząd Miejski Gminy Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4270125 , fax. 061 4270221
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Kłecko
    ul. Dworcowa 14 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4270125, fax. 061 4270221
    REGON: 00052942700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klecko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Gorzuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w Gorzuchowie. 2.Projektuje się przebudowę istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie nawierzchni bitumicznej. W planie jezdnia drogi przebiega po istniejącym pasie drogowym , oś nowej nawierzchni pokrywa się z istniejącą osią pasa drogowego. Umocnienie pasa jezdni należy wykonać od podstaw a istniejące umocnienia przemienić w pobocza. W projekcie, w uzgodnieniu z inwestorem, przyjęto nawierzchnię jezdni szerokości 3,0m z masy mineralno asfaltowej na podbudowie tłuczniowej i warstwie odsączającej. Po wykonaniu podbudowy, wykonujemy wyrównanie profilu masą mineralno-asfaltową przyjmując 50 kg/m2 (średnio 2cm). Po wyrównaniu układamy nawierzchnię ścieralną z masy mineralno-asfaltowej grysowo żwirowej st.II grubość 3cm. Po ułożeniu masy, profilujemy pobocza, nadając im spadki poprzeczne wielkości 4%, pozwalając na spływ wód opadowych. Pas jezdni zaprojektowano z wyniesieniem ponad istniejącą wysokość, dla ułatwienia odprowadzenia wód opadowych oraz zmniejszenia zalegania śniegu w okresie zimowym. 3.Szczegółowy zakres robót zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana, szczegółowa specyfikacja techniczna oraz kosztorys ślepy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub*: przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca zobowiązany jest udzielić 3 letniej gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty, zamontowane elementy i wbudowane materiały będące przedmiotem zamówienia. 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI pkt 1 i 2 specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie - wg załącznika nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierowania budowy w zakresie robót drogowych. Kierownik budowy musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Oprócz wyżej wymienionych dokumentów wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu ślepego. b)upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach