Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej w Giezkowie, gm. Świeszyno”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 330920707
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej w Giezkowie, gm. Świeszyno”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Giezkowie, gm. Świeszyno. 3.2.1. Miejsce realizacji Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej w Giezkowie realizowana będzie na działce nr 55 obręb Giezkowo. 3.2.2 Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje przebudowę drogi, która obecnie ma nawierzchnię gruntową. Przebudowa ma polegać na doprowadzeniu nawierzchni drogi do stałej szerokości 5,00 m, wykonaniu nowej nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów z kostki betonowej oraz pobocza utwardzonego. Początek trasy projektowanego odcinka do przebudowy przyjęto tuż za skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 3529Z na działce nr 23 o nawierzchni asfaltowej - punkt A, a zakończenie zakresu projektowanej przebudowy na połączeniu z drogą o nawierzchni gruntowej, punkt B w miejscowości Giezkowo. Długość trasy projektowanego odcinka drogi gminnej do przebudowy L = 279,50 m. W zakresie ujęto także przebudowę istniejących zjazdów. Przy jezdni zaprojektowano jednostronny (prawostronny) chodnik o szer. zmiennej od 1,25 m do 2,00 m, który należy dowiązać do projektu Świetlicy Sołeckiej wraz z infrastrukturą wykonaną wg odrębnego opracowania. W ramach zadania należy wybudować dwa progi zwalniające. 3.2.3 Parametry techniczne Dane projektowe : - drogi gminne o natężeniu ruchu max. KR1, - odwodnienie powierzchniowe na pobocze i urządzony teren zielony, - głębokość przemarzania 0,80 m. Konstrukcję nawierzchni jezdni, chodnika z możliwością postoju pojazdów oraz zjazdów: 8 cm – kostka betonowa wibroprasowana 5 cm – warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa podsypki z piasku Razem grubość nawierzchni: 43 cm Na połączeniu istniejącej nawierzchni asfaltowej z projektowaną nową nawierzchnią z kostki betonowej, szczelinę powstałą między opornikiem a istniejącą jezdnią należy wypełnić masą bitumiczną. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika: 8 cm – kostka betonowa wibroprasowana 5 cm – warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 10 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm – warstwa podsypki z piasku Razem grubość nawierzchni: 33 cm Krawężniki, obrzeża, oporniki. Nawierzchnię drogi obramować krawężnikiem betonowym typu najazdowego o wymiarach 15x22x100 cm (zgodnie z planszą sytuacyjną dróg). Na odcinku, gdzie projektuje się jednostronny chodnik, jezdnia z prawej strony ograniczona jest krawężnikiem betonowym typu ulicznego o wymiarach 15x30x100 cm, natomiast chodnik – obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100 cm. Na krawędzi włączenia odcinka drogi projektowanego do przebudowy do istniejącego skrzyżowania o nawierzchni asfaltowej opornik betonowy o wymiarach 12x25x100 cm. Wszystkie krawężniki, obrzeża oraz opornik są ustawione na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 5 cm i ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Zestawienie powierzchni projektowanych elementów zagospodarowania - nawierzchnia drogi gminnej, chodnika z możliwością postoju pojazdów i zjazdów : 1795,00 m2 - nawierzchnia chodnika : 145,00 m2 - pobocza i tereny zielone : 613,50 m2 Roboty rozbiórkowe. Na odcinku hktm 0+00,00 do hktm 0+28,90 należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni z asfaltu. Na działce budowlanej nr 55 znajdują się krawężniki betonowe oraz chodnik, które należy również rozebrać. Ponadto należy rozebrać urządzone zjazdy z kostki betonowej, płyt betonowych oraz betonu. Konieczne jest wykarczowanie pni drzew (3 sztuki). Należy przestawić ogrodzenie z siatki metalowej wzdłuż działki nr 9/1. 3.2.4 Wymagania dodatkowe: Ponadto ramach zadania należy: 1. Wykonać tablice pamiątkowe – 2 szt. zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego 2. Do zadań Wykonawcy należy utrzymywanie dróg gruntowych dojazdowych do posesji w obrębie placu budowy oraz wyznaczonych jako objazd w stanie przejezdnym dla samochodów osobowych oraz naprawy tych dróg. 3. Wyznaczone drogi objazdowe po wykonanych robotach budowlanych Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do stanu pierwotnego. 4. Po przekazaniu placu budowy Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek umożliwienia wykonania przyłączy wod.-kan, energetycznych i gazowych firmom i osób prywatnych, które wystąpią z wnioskiem do Gminy Świeszyno o zajęcie pasa drogowego. Gmina Świeszyno powiadomi o każdym takim przypadku Wykonawcę. 5. Do zadań wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym 6. Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia na palcu budowy kontenera biurowego oraz sanitariatów dla pracowników. 7. Do zadań Wykonawcy należy uzupełnianie oraz aktualizowanie oraz przekazanie ostatecznego wykazu poniesionych wydatków objętych wnioskiem o dofinansowanie projektu, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego (z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane). 8. Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy. 9. W okresie gwarancji do zadań Wykonawcy należy pielęgnacja terenów zielonych do wzrostu trawy wraz z pierwszym koszeniem. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu termin wykonania koszenia z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 3.2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, - przedmiar robót - STWiORB, - opinia geotechniczna - projekt stałej organizacji ruchu, - zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - przekrój konstrukcyjny charakterystyczny progu Uwaga: Przed rozpoczęciem robót, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, należy sporządzić terminowy harmonogram realizacji robót oraz harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne. Forma i treść w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania. UWAGA: Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie. Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym). Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa muszą uzyskać akceptację inspektora nadzoru. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednio: dokumenty opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 3.4. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 3.5. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – załącznik nr 9 niniejszej SIWZ. 3.6. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną, a także podpisaną umową. 3.7. Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca. 3.8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający (działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio czynności w zakresie robót ziemnych, rozbiórkowych, drogowych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Podwykonawcy lub osobę przez Wykonawcę/Podwykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca/Podwykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 3.9. Projekt dofinansowany w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – RIG.271.38.2018”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach