Przetargi.pl
"Przebudowa drogi gminnej w Chełmcu dz. nr 211, 226/3, 226/4, od km 0+000 do km 0+770 [intensywne opady deszczu, lipiec 2016 r.]” w ramach zadania „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiec w granicach działek nr 211, 226/3, 226/4 Gmina Męcinka"

Gmina Męcinka ogłasza przetarg

  • Adres: 59424 Męcinka, Męcinka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8713440, , fax. 76 8713452
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
    Męcinka 11
    59424 Męcinka, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8713440, , fax. 76 8713452
    REGON: 39064740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa drogi gminnej w Chełmcu dz. nr 211, 226/3, 226/4, od km 0+000 do km 0+770 [intensywne opady deszczu, lipiec 2016 r.]” w ramach zadania „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chełmiec w granicach działek nr 211, 226/3, 226/4 Gmina Męcinka"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę nawierzchni z dotychczasowej - wykonanej z mieszanki kamienno - żwirowej na nawierzchnię bitumiczną, w ramach zgłoszenia budowy dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Stan istniejący: Długość drogi 770,00 mb Szerokość jezdni 3,50 m Szerokość poboczy 2*1,00 m Obecnie droga posiada nawierzchnię utwardzoną mieszaniną żwiru i mieszanki kamiennej z domieszkami gruntowymi. Nawierzchnia jest uszkodzona , rozmyta i stan jej w wyniku eksploatacji ulega ciągłemu pogorszeniu . Wyboje i załamania powodują po opadach zastoiny wodne, co utrudnia w znacznym stopniu jazdę, a w szczególności samochodów osobowych oraz pojazdów rolniczych . Pobocza w wielu miejscach rozjeżdżone i obniżone. Rozwiązanie projektowe Projektuje się wzmocnienie istniejącej konstrukcji i wykonanie 2- warstwowej nawierzchni bitumicznej. Nie przewiduje się zmiany parametrów drogi, tylko jej przebudowę po istniejącej trasie . Konstrukcja projektowana dla drogi: 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej 0/11 mm 4 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno asfaltowej 0/20 mm 25 cm podbudowa z mieszanki kamiennej 0/31,5 mm 15 cm warstwa odsączająca z piasku Pobocza projektuje się szerokości po 1,00 m i wzmocnione na grubość 10 cm żwirem. Występujące w drodze wszelkiego rodzaje pokrywy studzienek i zaworów należy wyregulować do wysokości wykonanej nawierzchni. Opis przedmiotu zamówienia zawiera : projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: Przedmiot umowy związany z wykonaniem konstrukcji drogi wraz z jej nawierzchnią wykonawca wykona samodzielnie .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymaga się w kwocie : 10 000,00 zł ( słownie : dziesięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016r. poz. 716).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach