Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Zaułek w Andrespolu w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych

Urząd Gminy Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska 126
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2132440 , fax. 042 2132434
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Andrespol
    ul. Rokicińska 126 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 042 2132440, fax. 042 2132434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Zaułek w Andrespolu w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Zaułek w Andrespolu. 1. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. Mechaniczne rozebranie i cięcie nawierzchni - 3,60 m, 2. Mechaniczne wykonanie korytowania jezdni na głębokość 31 cm - 205,00 m2, 3. Mechaniczne wykonanie korytowania zjazdów na głębokość 26 cm - 15,00 m2, 4. Profilowanie i zagęszczanie mechanicznie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (jezdnia, zjazdy) - 220,00 m2, 5. Wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm (jezdnia) - 205,00 m2, 6. Wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (zjazdy) - 15,00 m2, 7. Ułożenie krawężników 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 135,00 m; 8. Ułożenie ław betonowych pod krawężniki - 10,80 m3; 9. Wykonanie ścieków z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 11,60 m2, 10. Ułożenie ław betonowych pod ściekiem - 3,48 m3, 11. Wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 205,00 m2, 12. Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 15,00 m2, 13. Wykonanie oznakowania pionowego - słupki z rur stalowych fi 50mm - 2 szt., pionowe znaki drogowe - 3 szt., 14. Regulacja istniejącej w jezdni armatury (studzienki dla zaworów wodociągowych - 1 szt. studzienki dla włazów kanałowych - 2 szt.). 2. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 1) Organizacja placu budowy, 2) Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty. 3) Uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SIWZ, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 4) Wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót, 5) Sporządzenie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z koniecznymi uzgodnieniami, 6) Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska. 7) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach określonych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.andrespol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach