Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Wodna w Łubnicach na działce nr 232 dł. 1058m

Gmina Łubnice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-432 Łubnice, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 847 027, , fax. 627 847 015
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 102
    98-432 Łubnice, woj. łódzkie
    tel. 627 847 027, , fax. 627 847 015
    REGON: 250855506
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lubnice.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Wodna w Łubnicach na działce nr 232 dł. 1058m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej ul. Wodna na działce nr 232 dł. 1058m”. 2. Zakres prac w szczególności obejmuje: 2.1 ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na czas budowy, 2.2 wykonanie robót przygotowawczych m.in. wytyczenie trasy sytuacyjnie i wysokościowo, usunięcie drzew, karp, 2.3 rozbiórkę istniejącej nawierzchni z różnego kruszywa na dł. 200m i szer. 3-4,0m, 2.4 wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i zjazdów oraz formowaniu poboczy, 2.5 wykonanie podbudowy składającej się z warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm, warstwy dolnej z kruszywa łamanego frakcji 63 gr. 15cm i górnej z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 10cm, 2.6 wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5cm jako warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej szer. 5,0m, 2.7 wykonanie przepustów pod zjazdami na pola uprawne z rur betonowych Ø30cm i Ø40cm na odnowionych i wykopanych rowach, 2.8 przebudowę przepustu z rur Ø40cm dł. 6,0m na przepust dł. 12,5m z rur Ø60cm, 2.9 wykonanie przepustu na skrzyżowaniu dróg z rur Ø40 dł. 10,0m, 2.10 rozebranie oznakowania tymczasowego i ustawienie nowego stałego oznakowania pionowego. 3. Charakterystyczne parametry techniczne: całkowita długość drogi – 1058m; droga gminna klasy – D; przewidywany ruch – KR1; szerokość jezdni – 5,0m; szerokość korony – 7,0m; obciążenie – 80KN/oś; szybkość projektowana – 30km/h
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: SBL Kępno o/Łubnice numer konta: 48 8413 0000 0800 0404 2000 0010 z dopiskiem: „Wadium - Znak sprawy: ZI.271.1.3.2019 Przebudowa drogi gminnej ul. Wodna w Łubnicach na działce nr 232 dł. 1058m”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczególnych wymogów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ – jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 6. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony według informacji podanych w ust. 13 SIWZ – Opis sposobu obliczenia ceny – załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Obowiązek informacyjny – załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach