Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Stodolnianej w Tuszynie na działce 89/1

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325, , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, , fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Stodolnianej w Tuszynie na działce 89/1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego : Przebudowa drogi gminnej ul. Stodolnianej w Tuszynie na działce 89/1, na podstawie dokumentacji projektowej oraz Decyzji Nr 17/2014/T Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę – znak BGiGN.T.6740.572.166.2013 z dnia 11.02.2014 r. 3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Stodolnianej w Tuszynie na działce 89/1, o łącznej długości 553,03 mb. W skład zadania wchodzi wykonanie nowej utwardzonej nawierzchni asfaltowej i odwodnienie pasa drogowego poprzez budowę sieci kanalizacji deszczowej, połączonej z istniejącą w tej ulicy kanalizacją deszczową, oraz wykonanie cieku przykrawężnikowego z kostki betonowej. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 1) Budowa kanalizacji deszczowej . Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości 400,00 mb. W zakres robót dotyczących budowy kanalizacji deszczowej wchodzą m. in.: a) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, b) roboty montażowe obejmujące: - wykonanie kanału z rur PVC-U o śr. 400/11,7 mm, - wykonanie kanału z rur PVC-U o śr. 315/18,7 mm na fundamencie betonowym, - wykonanie kanału z rur PVC-U o śr. 315/9,2 mm, - wykonanie kanału z rur PVC-U o śr. 225/13,4 mm na fundamencie betonowym, - wykonanie przykanalików do wpustów z rur PVC-U o śr. 225/13,4 mm, - wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1000 mm 9 szt., - wykonanie studzienek ściekowych o śr. 500 mm 10 szt., - przeprowadzenie próby szczelności kanałów. 2) Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej . Zadanie obejmuje budowę drogi o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości 553,03 mb, na odcinku od skrzyżowania z ul. Chojniak i ul. Wysoką. Klasa techniczna drogi L, szerokość jezdni 5,5 m. Zakres obejmuje budowę drogi o nowej nawierzchni asfaltowej na odcinku długości 488,03 mb oraz odtworzenie warstwy ścieralnej jezdni po uprzednim jej sfrezowaniu na odcinku 65 mb (istniejąca zniszczona nawierzchnia). W zakres robót dotyczących budowy drogi o nawierzchni asfaltowej wchodzą m.in.: a) roboty pomiarowe i przygotowawcze, w tym: mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem, wywiezieniem dłużyc, karpiny, gałęzi ; mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć, b) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni, c) roboty ziemne, d) roboty konstrukcyjne nowej nawierzchni obejmujące: - stabilizację gruntu cementem o gr. warstwy 12 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość warstwy 20 cm, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4 cm– warstwa wiążąca, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4 cm – warstwa ścieralna, - ułożenie krawężnika 15 x 30 z wykonaniem ław betonowych - wykonanie cieku przykrawężnikowego z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej, e) wykonanie poboczy z destruktu (destrukt z odzysku z frezowanego odcinka drogi i destrukt Wykonawcy) na poboczu na całej długości. f) roboty wykończeniowe, w tym : regulacja pionowa studzienek, wymiana skrzynek do zasuw liniowych i nawiertek, ręczne formowanie nasypów, plantowanie skarp i dna wykopów i korony nasypów wraz z powierzchnią zaniechanych chodników i wjazdów. Uwaga: niniejsze zamówienie nie obejmuje wszystkich robót objętych ww. dokumentacją projektową, zakres robót ujętych do wykonania zawiera załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót. 3) Wykonanie innych niezbędnych robót budowlano – montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej w terenie (jest zalecana). 4. Ponadto należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonywania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna budowy, tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, w 3 egz. dla każdej części. 3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 4) Przygotowanie placu, zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę. 5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji, zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 6) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu. Przedmiotowa dokumentacja musi być uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie. 7) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia zgodnie ze wskazaniami gestorów sieci. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i decyzji nr Nr 17/2014/T Starosty Łódzkiego Wschodniego zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę – znak BGiGN.T.6740.572.166.2013 z dnia 11.02.2014 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielający pozwolenia na budowę wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 10) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 11) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Sporządzenie planu BIOZ. 14) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie ul. Brzezińska 86a, na 7 dni przed przystąpieniem do prac budowlanych, o terminie rozpoczęcia robót, oraz wykonać wspólnie z przedstawicielem ZWiK w Tuszynie, przegląd stanu istniejącego uzbrojenia przewodów wodociągowych, ich lokalizacji i oznaczenia. Dokonanie ww. przeglądu należy potwierdzić stosownym protokołem. 15) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i przekazania drewna pochodzącego z wycinki w miejsce wskazane przez Referat Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie, zlokalizowane w Tuszynie. Przekazanie drewna musi zostać potwierdzone protokółem przejęcia materiału drzewnego. Koszty utylizacji przekazanych odpadów drzewnych ponosi Wykonawca. 16) Wykonawca (z upoważnienia Zamawiającego) zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie : trzynaście tysięcy zł ). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. Poz. 359 z późn. zm.). UWAGA ! Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261 Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - „Wadium do postępowania na Przebudowę drogi gminnej ul. Stodolnianej w Tuszynie na działce 89/1”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4, I piętro, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach