Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Poniatowskiego w Kolonii Dzietrzkowice

Gmina Łubnice ogłasza przetarg

  • Adres: 98432 Łubnice, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 847 027 , fax. 627 847 015
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 102
    98432 Łubnice, woj. łódzkie
    tel. 627 847 027, fax. 627 847 015
    REGON: 54085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubnice.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Poniatowskiego w Kolonii Dzietrzkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Poniatowskiego w Kolonii Dzietrzkowice, które są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Roboty budowlane polegać będą na przebudowie drogi (inwestycja liniowa - droga gminna) zlokalizowanej w miejscowości Kolonii Dzietrzkowice gm. Łubnice, powiat wieruszowski, woj. łódzkie. 2. Zakres robót obejmuje: • odnowienie nawierzchni przez ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70 gr 4 cm z wyrównaniem przekroju i poprzecznego masą bitumiczną AC11W50/70 (warstwa wiążąca), • w celu połączenia nowej warstwy ścieralnej z wysokością istniejącej nawierzchni, początek i koniec przebudowanego odcinka drogi sfrezować na dł.5.0m, • wykonanie obustronne poboczy szerokości 1,0m, • pogłębienie za lewym poboczem rowu do 60 cm ścięcie poboczy do zaprojektowanej wysokości oraz wykonanie nasypu na zaniżonych poboczach na długości przebudowywanej drogi, • wykonanie chodnika szer. 2.0 m w odległości 1m od krawędzi jezdni za prawym poboczem. Chodnik z szarej betonowej kostki gr 6 m, na podsypce cementowo-piaskowej ograniczony obustronnie obrzeżami betonowymi 8x30 na ławie betonowej z oporem, •wykonanie zjazdów do posesji zaprojektowanych w ciągu chodnika, z czerwonej betonowej kostki gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0-63 (kategoria Gv z godnie z tabelą 6 normy PM-EN 13285) gr. 15 cm. Ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem na długości 7,0 m z zatopionymi końcówkami obustronnie w gruncie do górnej płaszczyzny, •wykonanie odwodnienia lewostronnego jezdni i pobocza poprzez zaprojektowanych 8 szt. studzienek ściekowych z przykanalikami z rur PCV o średnicy 200mm i długości 8,0 m odprowadzającego wodę do rowu. Dno rowu i skarpę zewnętrzną umocnić płytami chodnikowymi 50x50x7 na podsypce cementowo-piaskowej na dł. 1,5 m i szerokości 1,0 m w obrębie wylotu przykanalika do rowu. Na przykanalikach zamontować betonową ściankę czołową. • wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu oznakowanie pionowe i pionowe, • regulacja wysokościowa zasuw, studni i hydrantów do nowych rzędnych. Uwaga: Prace będą wykonywane tylko w granicach działki o nr ewid. 195. Początek i koniec robót zostanie wyznaczony na granicy działki o nr ewid. 195. Włączenie drogi gminnej do drogi powiatowej nr 4726E położonej m. in. na działkach nr 1453, 1454 w miejscowości Kolonia Dzietrzkowice zostanie wykonane przez Starostwo Powiatowe w Wieruszowie w ramach zawartego porozumienia. Włączenie do drogi gminnej położonej na działce nr 1460 w miejscowości Kolonia Dzietrzkowice zostanie wykonane do granicy działek nr 195 i 1460 w miejscowości Kolonia Dzietrzkowice. Długość przebudowanego odcinka: 712m (zgodnie z przedmiarem robót). 3. Charakterystyczne parametry techniczne : • całkowita długość drogi –712,0 m, • kategoria ruchu droga gminna KR–1, • droga gminna klasy „D” – dojazdowa, • szybkość projektowana – 50 km/h, • rodzaj nawierzchni – nawierzchnia asfaltowa, 4. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Kępnie O/Łubnice, nr rachunku 48841300000800040420000010 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: UZ.271.1.2018. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach