Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej transportu rolniczego w Kwileniu

Gmina Chocz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-313 Chocz, Rynek 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7415330 , fax. 0-62 7415685
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocz
    Rynek 17 17
    63-313 Chocz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7415330, fax. 0-62 7415685
    REGON: 20585558700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej transportu rolniczego w Kwileniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podbudowy tłuczniowej dla ruchu KR1 z uprzednim wykonaniem prac przygotowawczych oraz ułożenie dywanika asfaltowego na drodze gminnej w miejscowości Kwileń określone w specyfikacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i2,spełniają wymagania określone w art. ,22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami ) oraz następujące minimalne warunki: 1) wykażą, że dysponują kierownikami budowy i robót , posiadających odpowiednie do zakresu robót uprawnienia i wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 2) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót o podobnym zakresie rzeczowym tj. ułożeniem kamienia z wyprofilowaniem oraz ułożenie dywanika asfaltowego - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia z załączonymi referencjami, 3) wykaz niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca Ocenie będą podlegały dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty : 1) wypełniony i podpisany ( formularz ofertowy ), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 2) przedmiar ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących cenę zamówienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą) 4) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 5) uprawnienia budowlane potwierdzające kwalifikacje osób do pełnienia funkcji kierowników budowy i robót wraz z aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami potwierdzającymi ich członkowstwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego 6) wykaz robót zrealizowanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówień o podobnym zakresie rzeczowym do zakresu niniejszego zamówienia ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 ) 7) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 ) 8) wykaz niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 ) 9) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowa potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10) wypełniony wzór umowy stanowiący załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chocz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach