Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Szydłówek - Nowa Wieś

Gmina Szydłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-516 Szydłowo, Mazowiecka 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48236554019 , fax. +48236549328
  • Data zamieszczenia: 2023-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
    Mazowiecka 61
    06-516 Szydłowo, woj. mazowieckie
    tel. +48236554019, fax. +48236549328
    REGON: 130378479
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.szydlowo-maz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Szydłówek - Nowa Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy drogi gminnej Szydłówek – Nowa Wieś”.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:•opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania oraz uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID),•wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową,•uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.Zakres rzeczowy robót budowlanych:•przygotowanie terenu pod budowę, w tym wycinka drzew, usunięcie warstwy humusu, frezowanie nawierzchni bitumicznej, rozbiórka przepustów•wykonanie robot ziemnych,•budowa konstrukcji nawierzchni jezdni,•budowa chodników, zjazdów przez chodnik, zjazdów przez rów,•wykonanie nowego przejazdu na skrzyżowaniu drogi z kolejką wąskotorową,•wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,•wykonanie odwodnienia w postaci rowów drogowych, przepustów, kanalizacji deszczowej i zbiornika chłonno-odparowującego,•usunięcie ewentualnych kolizjiWykonawca na własny koszt opracuje i uzyska zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Szydłowie nr konta 42 8225 1022 2003 0030 0012 0012 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: IGK.271.3.2023)b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Nie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3)sytuacji ekonomicznej i finansowej:Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: min. 2.500.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony pięćset 00/100)4)zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 najważniejszych podobnych robót budowlanych. Za najważniejszą robotę budowlaną podobną Zamawiający uzna wykonanie robót polegających na budowie, przebudowie bądź remoncie drogi klasy min. D wraz z budową kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł brutto każde.b)osób:Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.- osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy- liczba osób: 1- minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Budowy winna posiadać: uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,- doświadczenie zawodowe: min. 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych (doświadczenie w zakresie robót: drogowych) oraz doświadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości minimum 5.000.000,00 PLN brutto, obejmującego budowę lub przebudowę lub remont drogi lub ulicy klasy min. D wraz z kanalizacją deszczową, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej.Posiadanie aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego.- osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Robót sanitarnych- liczba osób: 1- minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Robót sanitarnych winna posiadać: uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- doświadczenie zawodowe: min. 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych (doświadczenie w zakresie robót: sanitarnych) oraz doświadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości minimum 1.500.000,00 PLN brutto, obejmującego budowę lub przebudowę lub remont drogi lub ulicy klasy min. D wraz z kanalizacją deszczową, na stanowisku: Kierownika Robót Sanitarnych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej sanitarnej. Posiadanie aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach