Gmina Dmosin ogłasza przetarg
- Adres: 95-061 Dmosin, Dmosin 9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8747485 , fax. 046 8746294
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
Dmosin 9 9
95-061 Dmosin, woj. łódzkie
tel. 046 8747485, fax. 046 8746294
REGON: 75014821300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny - Etap I Zadanie obejmuje następujące prace: 1 - Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe + inwentaryzacja 940 mb 2- Roboty ziemne - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstr. nawierzchni 940 x 5 = 4700 m2 3 - Podbudowa - Podbudowy z kruszyw łamanych . Warstwa górna - gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 940 x 4,40=4136m2 4- Nawierzchnia - Oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowej. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 4136 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca). - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Mieszanka mineralno-asfaltowa dla KR-2 940 x 4,10= 3854 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna). Grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm. 940 x 4,00 = 3760 m2 5- Roboty wykończeniowe - plantowanie poboczy - wyrównanie z uzupełnieniem. Materiał - pospółka 2 x 940 x 0,1887 = 345,756 m2 - plantowanie poboczy - profilowanie 2 x 940 x 0,5 = 940 m2 - plantowanie poboczy - zagęszczanie 2 x (940 x 0,50) = 940 m2 6 - Oznakowanie - pionowe znaki drogowe. Słupki z rur stalowych 70 mm 3 szt. - pionowe znaki drogowe . Znaki o pow. ponad 0,3m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera 1- przedmiar robót, 2- dokumentacja techniczna - w części obejmującej zakres przedmiaru robót 3- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - w części obejmującej zakres przedmiaru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł , słownie: osiem tysięcy złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.: - w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - powinien dysponować co najmniej jednym kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia określone w przepisach odrębnych. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1.) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy dołączyć uprawnienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia osób wyszczególnionych poniżej w zakresie dotyczącym tych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika budowy minimum 3 lata.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz - część III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Dmowskiego w Wiewiórczynie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1310E Skierniewice - Pszczonów - Łyszkowice na odcinku przez miejscowość Słomków (etap II od km 1+433 do km 2+833)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy: Konopnickiej, Penelopy, Słonecznej, Wąskiej w Ksawerowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 32 w Nadleśnictwie Grotniki w Leśnictwie Zimna Woda w oddz. 125, 119, 113, 114, 108.
Dodano: 2016-07-22 - REMONT AL. GEN. W. SIKORSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ODCINEK III: OD UL. CONCORDII DO UL. KOSTROMSKIEJ /STRONA PÓŁNOCNA/
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 312330 w m. Leźnica Małą (Kobylak) gm. Łęczyca
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej Baszków-Jakubice poprzez wykonanie chodnika
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1721E w miejscowości Sadokrzyce gmina Wróblew
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bolimowie
Dodano: 2016-07-19