Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612919075
  • Data zamieszczenia: 2024-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    Sportowa 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48612919075
    REGON: 631258365
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej”.Inwestycja obejmuje: przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej na dł. ok. 1390m, budowę zjazdów oraz poboczy. Na całej długości trasy przewidziano wykonanie wzmocnienia nawierzchni bitumicznej wraz z remontem krawędzi jezdni oraz wykonaniem poboczy z kruszywa łamanego. W ramach przedmiotowego zadania przewidziano wykonanie nowych przepustów drogowych pod jezdnią główną oraz wykonanie zjazdów na posesje, ponadto budowę kanalizacji kablowej na odcinku projektowanej ulicy. 2. Budowa układu drogowego bieg rozpoczyna w m. Duszniki na wysokości dz. nr 711/2 (obręb Duszniki), a kończy na włączeniu na wysokości dz. nr 57/1 w m. Zakrzewko (obręb Zakrzewko). Zarządcą drogi jest Gmina Duszniki.3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wobec powyższego w ramach zamówienia Wykonawca:1) w etapie pierwszym: opracuje dokumentację projektową na podstawie wytycznych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym (zwany dalej w skrócie „PFU”) wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji, w szczególności o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji – jeżeli będzie wymagana, o pozwoleniu wodnoprawnym – jeżeli będzie wymagane, o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; Wykonawca zobowiązany jest do opracowania pełnej dokumentacji do wniosków o uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji; opracuje kosztorys ofertowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zwane dalej w skrócie „STWiORB”);Uwaga !Wykonawca będzie ponosić wszelkie opłaty administracyjne w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji. Przez okres realizacji robót Wykonawca musi zapewnić nadzór autorski projektanta oraz zapewnić, że projektanci będą do dyspozycji Zamawiającego aż do daty upływu okresu zgłaszania wad.2) w etapie drugim: wykona roboty budowlane dla przedmiotowej inwestycji w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa; ponadto właściwie i zgodnie z zasadami sztuki budowalnej wykona roboty budowlane dla przedmiotowej inwestycji; uzyska wszelkie dokumenty i spełni wszelkie wymogi w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania (w tym m.in.: uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie to konieczne lub dokona w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).4. Szczegółowy przedmiot zamówienia, który jest podstawą złożenia oferty określony jest w: Załączniku nr 1 do SWZ – Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami programu (zwany w skrócie „PFU”); Załączniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;- które winny być łącznie rozpatrywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach