Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej /publicznej/ ul. Chopina w Głuchołazach

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej /publicznej/ ul. Chopina w Głuchołazach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej /publicznej/ ul. Chopina w Głuchołazach Dane techniczne : orientacyjny zakres prac do wykonania : -rozebranie nawierzchni chodników i wjazdów z płyt betonowych - 1.934,57 m2 - rozebranie nawierzchni jezdni z kostki betonowej sześciokątnej - 2.16,91 m2 - rozebranie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej - 3.982,46 m2 - rozebranie istniejącej podbudowy jezdni i chodników - 8.282,62 m2 - rozebranie krawężników - 1.116,30 mb - wykonanie nowych chodników i wjazdów na posesje z kostki betonowej 1.832,50 m2 - wykonanie nowej ścieżki rowerowej z kostki betonowej - 1.105,50 m2 - ułożenie nowych krawężników betonowych - 1.510,00 mb - wykonanie nowej zatoki parkingowej - 415,00 m2 - wykonanie zatoki autobusowej - 110,00 m2 - wykonanie nowej bitumicznej nawierzchni jezdni - 4.454,00 m2 - wykonanie muru oporowego - 90,00 mb - wykonanie ciągu pieszo - rowerowego - 183,00 m2 - nasadzenie drzew - 35 szt - wykonanie nowych trawników - 971,00 m2 - wykonanie nowej kanalizacji deszczowej - 920,00 mb - wykonanie nowych wpustów kanalizacji deszczowej - 33 szt - wykonanie nowych studni rewizyjnych - 24 szt - montaż separatora - 3 szt - zabezpieczenie infrastruktury podziemnej sieci elektroenergetycznej - 935,00 mb - wykonanie nowego oświetlenia ulicy - 31 latarnie - wykonanie oznakowania pionowego dla nowow projektowanych odcinków - 4 kpl. - wykonanie schodów terenowych, żelbetowych - 1 kpl. - osadzenie elementów małej architektury - montaż koszy na śmieci - 20 szt - płotek ozdobny - 90,00 mb W kosztach należy uwzględnić koszty związane z prowadzeniem robót tj.: obsługi geodezyjnej i map powykonawczych, koszty badań i prób związanych z wykazaniem wskaźnika zagęszczenia gruntu, koszty organizacji placu budowy, zużycia energii i wody, dozoru budowy, sporządzenia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót, ubezpieczenia budowy itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopad 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.) 2) wykazać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej roboty polegającej na wykonaniu budowy drogi o powierzchni co najmniej 5 000 m2 lub przebudowy drógi o powierzchni co najmniej 5 000 m2 lub remontu drogi o powierzchni co najmniej 5 000 m2 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia tj.posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową wyrażającą się kwotą co najmniej 1.000.000,00 PLN
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przedstawią :a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenieo spełnieniu udziału w postępowaniu, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, oprócz oświadczenia o spełnienia warunków udziału, które może być złożone przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie składających ofertę wspólną).Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót,oraz dołączyć dokumenty od zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.)(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku).Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN , Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego(NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu . Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy.htm(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku)Uwaga! Dokonywanie oceny spełniania warunków odbędzie się według formuły spełnia/ nie spełnia , na podstawie złożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach