Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Oszczeklin-Marianów-Nowy Karolew

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7 7
    62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Oszczeklin-Marianów-Nowy Karolew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej Oszczeklin-Marianów-Nowy Karolew. 1. STAN PROJEKTOWANY Projekt obejmuje przebudowę drogi Oszczeklin - Marianów - Nowy Karolew w gminie Koźminek na długości 3730m. Początek przebudowy zaczyna się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4617P i 4620P w m. Oszczeklin, a koniec na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4615P w m. Nowy Karolew. Ze względu na parametry istniejącej drogi przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. Profil poprzeczny drogi przyjęto daszkowy o szerokości jezdni 5,00m i poboczy po 1,00m. Dodatkowa powierzchnia na rozjazdy i drogi boczne wynosi 250m2. 1.1 PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi - D (dojazdowa) - kategoria ruchu - KR1 - długość drogi - 3730m - szerokość jezdni - 5,00m - szerokość poboczy - 1,00m - szerokość korony - 7,00m - szerokość podbudowy - 5,50m - spadek nawierzchni - 2 % - spadek poboczy - 7 % 1.2 ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka drogi gminnej został wykonany na mapach w skali 1:1000 przekazanych projektantowi przez Inwestora. Przebieg projektowanej drogi pokrywa się z istniejącą niweletą drogi gminnej. Zaprojektowano siedem łuków poziomych: W1 w km 0+457,20 (g=30,48 grad, R=100m), W2 w km 0+794,75 (g=21,93 grad, R=100m), W3 w km 0+926,49 (g=43,25 grad, R=120m), W4 w km 1+214,84 (g=2,85 grad, R=3500m), W5 w km 2+222,13 (g=38,52 grad, R=70m), W6 w km 2+387,80 (g=66,82 grad, R=55m), W7 w km 2+651,97 (g=133,90 grad, R=22m), oraz sześć załamań na trasie, tzn. Z1 w km 0+356,35 (g=2,09 grad), Z2 w km 1+552,70 (g=0,82 grad), Z3 w km 2+072,55 (g=1,28 grad), Z4 w km 2+815,65 (g=0,80 grad), Z5 w km 2+959,48 (g=1,01 grad) i Z6 w km 3+423,37 (g=1,61 grad). Na łukach W1 i W2 nale?y wykonać obustronne poszerzenie po 30cm, na łuku W3 po 25cm, na łuku W5 po 40cm, na łuku W6 po 55cm i na łuku W7 obustronne poszerzenie po 1,40m. Skrzyżowania z drogami bocznymi występują w km 0+571 z lewej strony, w km 2+644 z prawej strony i w km 3+423,37 z prawej strony. 1.3 DROGA W PRZEKROJU PODŁUŻNYM Projektując niweletę starano się w jak największym stopniu wykorzystać istniejący poziom drogi gminnej, nawiązując się do naturalnego załamania terenu. Ze względu na nieduże różnice spadków podłużnych nie zachodziła potrzeba zastosowania łuków pionowych. 1.4 KONSTRUKCJA DROGI Od km 0+000 do km 3+345 - nawierzchnia z mieszanek min. - asf. dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - II ETAP - nawierzchnia z mieszanek min. - asf. dla KR1-KR2 (w-wa wiążąca) o gr. 4cm - górna podbudowa na poszerzeniach z kruszywa łamanego (gabro, melafir) o gr. 5cm - dolna podbudowa na poszerzeniach z kruszywa łamanego (gabro, melafir) o gr. 15cm Od km 0+3+345 do km 3+730 Szczegółowy zakres prac do wykonania określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233123-7: Roboty w zakresie dróg podrzędnych 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę 45112100-6: Roboty w zakresie kopania rowów 45233220-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Kosztorys ofertowy: Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót: Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlany - opis techniczny: Załącznik nr 10 do SIWZ - Plan orientacyjny: Załącznik nr 11 do SIWZ - Plan sytuacyjny: Załącznik nr 12 do SIWZ - Przekroje normalne: Załącznik nr 13 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 złotych, słownie: piętnaście tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy: 1.1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2)Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział VI SIWZ VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają załączyć do oferty wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - osoby tworzące spółkę osobową powinny złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne jako osoba fizyczna - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ A.5) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ A.6) Projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ A.7) Podwykonawcy - załącznik nr 9 do SIWZ B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udowodnić, że wykonał co najmniej 2 podobne zadania polegające na przebudowie dróg o długości co najmniej 2 500 metrów bieżących odpowiadające zakresem prac określonym w kosztorysie - załącznik nr 4 do SIWZ. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 5 do SIWZ B.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 6 do SIWZ B.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Zamawiający wymaga aby kierownik budowy posiadał uprawnienia: kierownika budowy i robót w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych, oraz posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 ze zmianami) C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie 1. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane części VI pkt. A 2, A 3, A 4, C 1, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 2. podmioty zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów lub: - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz Oświadczenie podpisane przez wszystkie podmioty, że konsorcjum zostało zawarte na czas wykonania zadania i zobowiązuje się wykonać to zadanie 3. oferta oraz wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot uprawniony do reprezentacji, o ile taka reprezentacja wynika z umowy lub Pełnomocnictwa Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego UWAGA: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informację łącznie Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach