Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Osłowo - Laskowice II etap

Gmina Jeżewo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-131 Jeżewo, ul. Świecka 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052)3318025, 3318077, 3318451 , fax. (052) 3318068
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżewo
    ul. Świecka 12 12
    86-131 Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, fax. (052) 3318068
    REGON: 09235101500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-jezewo.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Osłowo - Laskowice II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie związane z przebudową nawierzchni drogi gminnej (od km 0+585,64 do 1+244,73) - II etap. W zakres zadania wchodzą: 1)roboty ziemne; 2)wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych; 3)ułożenie nawierzchni jezdni i zjazdów z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) o grubości 3 cm; 4)wykonanie nawierzchni pobocza; 5)wykonanie odwodnienia powierzchniowego i drenu francuskiego. 2.Ponadto w zakres zadania wchodzi: 1)Koszt wejścia w pas drogowy należy ująć w kwocie przetargowej. 2)Organizacja i zagospodarowanie placu budowy. 3)Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty). 4)Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. 5)Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 6)Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 7)Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egz. + 1 na nośniku elektronicznym. 8)Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 9)Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. 10)Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami). 11)Szczegółowy zakres prac dla w/w robót budowlanych opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekcie budowlanym oraz w obmiarze robót. 3. Wykonanie robót budowlanych. 1)Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 2)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania terminu wykonania zadania. 3)Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą. 4)Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek i organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5)Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji projektowej. 6)Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe w I gatunku i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 7)Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 8)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 9)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a)Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881), b)Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U.z 2010 r, Nr 243, poz.1623 z późn. zm). 10)Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 11)Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlana na okres minimum 36 miesięcy. 4.Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOB), specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej i których pomimo usilnych starań wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 3)Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4)Wykonane roboty będą odbierane w oparciu o protokoły odbioru robót. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół wykonania i odbioru robót. 5)Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki jego przeznaczenia oraz organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę 5 000,00 złotych, /słownie: pięć tysięcy złotych/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-jezewo.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach