Gmina Bobrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-327 Bobrowo, 27
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
- Data zamieszczenia: 2012-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo
27 27
87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
REGON: 87111838800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej osiedlowej w miejscowości Bobrowo długości 260 m na działkach 304/1, 313/1 i 62/12 obręb Bobrowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej osiedlowej w miejscowości Bobrowo długości 260 m na działkach 304/1, 313/1 i 62/12 obręb Bobrowo. Opis elementów do wykonania: 1) Jezdnia: Na całej długości projektowanej drogi zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm. Projektowana szerokość jezdni 6,00 m. Początek projektowanego odcinka A-B przyjęto w km rob. 0+000 na dz. o nr ewid. 63/2, a koniec w km 0+196. Odc. C-D jest sięgaczem prawostronnym odc. A-B w km 0+121. Os jezdni stanowi linie prosta, występują łuki poziome i pionowe. Szczegóły podane na planie syt. - wys. Parametry techniczne: a) klasa D; kategoria ruchu KR 2 b) szer. nawierzchni - 6,00 m c) konstrukcja jezdni dla kategorii gruntu G1: - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm - podsypka cem.- piaskowa grub. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm=6-9MPa grub. 20 cm - w-wa odsączająca z piasku lub pospółki grub. 10 cm *zaprojektowano lokalne wykonanie w-wy odsączającej grub. 10 cm w miejscach wątpliwych po uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru w trakcie robót budowlanych - krawężnik betonowy najazdowy na ławie betonowej C12/15 15x25 cm 2) Zjazdy indywidualne - głębokość zjazdów /zmienna/ do granic działki 3) Odwodnienie - wody opadowe odprowadzone zostaną za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do proj. kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 319,50 m. Siec składa się ze studni rewizyjnych S1 -S8 i podłączonych do nich wpustów ulicznych WP1 - WP13 oraz studni S9-S11 i separatorem z odprowadzeniem końcowym do istniejącego rowu. Projektowana siec deszczowa wykonana zostanie z rur kanalizacyjnych PCV lub PP o średnicy 300 i 400 mm. Wpusty uliczne ściekowe z rur żelbetowych ?500 z osadnikiem piasku z pierścieniami odciażajacymi i wpustami kl. min. 40 t. Przykanaliki wykonać z rur PVC lub PP klasy SN8. Zastosowano rury kanalizacyjne o sred. 400 mm. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zaproponowanej ceny, będzie również należało: 1) Przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 2) Zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; 3) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt; 4) Wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 5) Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami i jej wprowadzenie na okres robót. 6) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniem ZUD w zakresie sieci teletechnicznych i energetycznych. 7) Ponoszenie ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego dróg wyższych kategorii. 8) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z opracowanym projektem. 9) Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 10) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 11) Terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 12) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 13) Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 14) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 15) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 16) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 17) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 18) Kierownik budowy (robót) zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ulepszenie nawierzchni ul. Pokrzywki w Karbowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 110214 C Wrocki - granica gminy (Grabówiec)
Dodano: 2016-07-23 - Remont nawierzchni placów i chodników na terenie gminy Lniano
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej nr 120206C Żałe-Radzynek od km 0+000 do km 2+600
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Nr 041303C w miejscowości Nogat - etap I.
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie nakładek asfaltowych na w drogach gminnych gm.Osielsko
Dodano: 2016-07-20 - Ulepszenie nawierzchni ul. Wąwozowej w Karbowie
Dodano: 2016-07-15 - Remont ulicy Przemysłowej w Nowej Wsi Wielkiej
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej Nr 081214C - ul. Przemysłowa
Dodano: 2016-07-14 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w Grucznie: ul. Gen. W. Sikorskiego, Młyńskiej i w kierunku Strugi na dz. Nr 239, gmina Świecie
Dodano: 2016-07-12