Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej o długości 286,22 m, wraz z budową parkingów, chodnika, zjazdów w miejscowości Baranów, powiat kępiński”

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej o długości 286,22 m, wraz z budową parkingów, chodnika, zjazdów w miejscowości Baranów, powiat kępiński”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Orlika w miejscowości Baranów przeznaczonej do obsługi ruchu lokalnego oraz dojazdu do zlokalizowanego przy w/w ulicy kompleksu oświatowo – sportowego składającego się z budowy szkoły podstawowej, przedszkola oraz hali sportowej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na działkach nr: 1659/4 (Kompleks oświatowo-sportowy), 1079 (ul. Orlika), 1659/2 (poszerzenie ul. Orlika), 1659/1 (na połączeniu ul. Orlika z ul. Sportową). Parametry dogi gminnej: - szerokość jezdni - 6,00 m, - klasa drogi - D (droga dojazdowa), - odwodnienie - wykonana kanalizacja deszczowa, - szerokość chodników - 2,70 m (oddalony od jezdni tuż przy miejscach postojowych), - 2,50 m (zlokalizowany bezpośrednio przy jezdni). Powierzchnie układu komunikacyjnego: - jezdnia bitumiczna - ok. 1743,82 m2; - miejsca postojowe - ok. 563,65 m2; - chodniki o szer. 2,70 m oraz 2,50 m - ok. 764,86 m2; - dojścia z chodnika do budynku kompleksu - ok. 223,85 m2; - zatoka autobusowa - ok. 218,70 m2; - zjazd na ul. Objazdową - ok. 45,70 m2; - zjazd na drogę p.poż. kompleksu oświat.-sport. - ok. 47,42 m2; - zjazd na drogę wewnętrzną kompleksu „ORLIK” - ok. 40,81 m2; Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi: - podbudowa z chudego betonu gr. 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 mm gr. 12 cm, - warstwa wiążąca gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC16W, - warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC11S, Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) budowę drogi na odcinku o długości 286,22 m z betonu asfaltowego o szerokości jezdni 6,0 m ograniczonej z obu stron krawężnikiem; 2) budowę 43 szt. miejsc postojowych usytuowanych prostopadle do jezdni z kraty parkingowej (produkt zgodny z normą PN-EN13249:2016) o wytrzymałości 450 t/m² i wysokości 5,0 cm, obsianych trawą; Miejsca parkingowe wyznaczyć za pomocą wyznaczników w postaci kółek z tworzywa o średnicy 10 cm, mocowane do nawierzchni za pomocą ocynkowanego gwoździa budowlanego o długości min. 25 cm, po którego wbiciu należy wcisnąć zaślepkę. Do wyznaczenia linii o długości 5 m potrzeba min. 8 szt. znaczników. 3) budowę zatoki autobusowej z kostki granitowej 10 x 15 cm, gr. 15 cm zlokalizowanej na wprost placu apelowego kompleksu oświatowo-sportowego; 4) budowę chodnika o szerokości 2,70 m z betonowych płytek chodnikowych 30 x 30 x 6 cm na długości działki kompleksu oświatowo sportowego; 5) budowę chodnika o szerokości 2,50 m z betonowych płytek chodnikowych 30 x 30 x 6 cm na długości działki obiektu sportowego „ORLIK”; 6) wykonanie dojścia z chodnika do części przedszkolnej oraz dojścia do węzła kuchennego w obiekcie oświatowo – sportowym; 7) wykonanie 3 zjazdów w tym: a) zjazd o nawierzchni asfaltowej na gruntową drogę gminną (ulicę Olimpijską), zlokalizowaną prostopadle do ul. Orlika; b) zjazd o nawierzchni z ażurowych płyt betonowych na drogę przeciwpożarową zlokalizowaną na działce realizowanego kompleksu oświatowo-sportowego; c) zjazd z betonowej, prostokątnej kostki betonowej na drogę wewnętrzną zlokalizowaną na terenie istniejącego obiektu sportowego ze sztuczną nawierzchnią typu ORLIK; 8) budowę oświetlenia ulicznego z energooszczędnymi lampami LED zamontowanymi na 11 słupach aluminiowych anodowanych w kolorze grafitowym o wys. 6,0 m; 9) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki oraz budowa nowego ogrodzenia z paneli systemowych z dedykowaną podmurówką betonową na długości działki obiektu sportowego „ORLIK” ; 10) wykonanie nasadzenia 10 szt. drzew o nazwie wiśnia ‘UMBRACULIFERA’/PRUNUS we wskazanych w dokumentacji projektowej miejscach zielonych zlokalizowanych pomiędzy miejscami postojowymi; obwód pnia 12 – 14 cm, wysokość szczepienia Pa 200 – 220 cm, uprawianych w pojemnikach min. C-25, z opalikowaniem palikami toczonymi. Obsianie trawą miejsc wskazanych w dokumentacji projektowej. 11) wykonanie 5 szt. wpustów ulicznych oznaczonych w dokumentacji projektowej dotyczącej budowy sieci kanalizacji deszczowej symbolami: K5.1, K7.1, K8.1, K11.1, K12.1 wraz z ich połączeniem (kanał PVC o śr. 160 mm) do wybudowanych w 2018 roku w ramach odrębnego zamówienia studni, oznaczonych w dokumentacji symbolami: K5, K7, K8, K11, K12. Studnie zostały wybudowane zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a otwory dla przyłączy wpustów ulicznych zostały zaślepione. Wpusty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową dotyczącą zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej wraz z przyłączem wody w ul. Orlika w Baranowie” oraz STWiORB; 12) wykonanie oznakowania pionowego miejsc postojowych dla niepełnosprawnych (znak drogowy parking z piktogramem koperty oraz tabliczka z piktogramem inwalidy); 13) wykonanie powiązania budowanej drogi z istniejącymi drogami o nawierzchni bitumicznej tj. ulicą Sportową oraz wykonanym w latach ubiegłych pierwszym odcinkiem ulicy Orlika. 14) wykonanie wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót drogowych; 15) regulacja istniejących w ulicy Orlika wszystkich studzienek oraz zasuw na sieci wodociągowej do rzędnych zgodnych z projektowaną niweletą drogi. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej. 2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do pól, na teren budowy kompleksu oświatowo-sportowego, ulicę Olimpijską. 4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. 5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o: dwie decyzje pozwolenia na budowę oraz dwa zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę a mianowicie: 1) na podstawie decyzji pozwolenia na budowę kompleksu oświatowo–sportowego realizowany będzie chodnik o szerokości 2,70 m, dwa dojścia do budynku, zatoka autobusowa, miejsca postojowe, oraz jeden zjazd na drogę p.poż. wyszczególnionego wyżej kompleksu; 2) na podstawie decyzji pozwolenia na budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej wykonanych zostanie 5 szt. wpustów ulicznych wraz z ich połączeniem z wybudowanymi w 2018 roku studniami kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej wraz z przyłączem wody w ul. Orlika w Baranowie”. 3) na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę realizowane będzie oświetlenie uliczne; 4) na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na terenie nieruchomości przy ul. Orlika w Baranowie realizowany będzie pozostały zakres przedmiotu umowy. Uwaga: Zakres robót wykonany na działce kompleksu oświatowo sportowego opisany w ust. 5 pkt. 1) traktowany jest jako fragment zagospodarowania terenu kompleksu i objęty jest uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie łącznie z robotami wykonanymi na kompleksie oświatowo – sportowym. W związku z powyższym Wykonawca robót drogowych zobowiązany jest do przygotowania niezbędnych dokumentów i przekazania ich Kierownikowi budowy kompleksu. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Do obowiązku Wykonawcy należy: 1) Zorganizowanie zaplecza budowy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym jego lokalizacji. 2) Przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 3) Zapewnienie pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP, oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego. Zadba, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. 4) Do obowiązku Wykonawcy należy również wykonanie prac, których wielobranżowe projekty wykonawcze nie obejmują a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają. 5) Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy opracuje i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogram rzeczowo - finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. Harmonogram rzeczowo – finansowy winien określać w porządku chronologicznym ramy czasowe wykonania poszczególnych robót oraz rodzaje robót odpowiadające pozycjom scalonym wskazanym w kosztorysach na podstawie których wykonawca dokonał obliczenia Ceny oferty wraz z szacunkiem przerobu i płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych. 6) Zapewnienie obsługi geodezyjnej polegającej m.in. na wyznaczeniu wszelkich punktów pomiarowych, wytyczeniu obiektów, bieżącą obsługę budowy. 7) W ramach wykonywania czynności geodezyjnych na budowie, bezwzględnie należy dokonać sprawdzenia rzędnych wysokościowych oraz usytuowania terenu i porównania ich z projektowanymi rzędnymi na planie sytuacyjnym, profilu i przekrojach. Sprawdzenie należy wykonać bezwzględnie przed przystąpieniem do robót drogowych. 8) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo - finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy. Harmonogram rzeczowo - finansowy winien określać w porządku chronologicznym ramy czasowe wykonania poszczególnych części (Etapów) oraz rodzaje robót odpowiadające pozycjom scalonym wskazanym w kosztorysach na podstawie których wykonawca dokonał obliczenia Ceny oferty wraz z szacunkiem przerobu i płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych. 9) W przypadku znalezisk natrafionych podczas prowadzenia robót ziemnych, co do których zachodzi przypuszczenie, że mogą być zabytkiem należy natychmiast wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczyć odkryty przedmiot oraz miejsce jego odkrycia przy użyciu dostępnych środków oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 10) W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot umowy, Kierownik budowy ma obowiązek przebywania na terenie budowy. 11) Zgłaszanie Inspektorowi nadzoru danej branży o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem 48 godzin – jeżeli Wykonawca nie wykona tego obowiązku zobowiązany będzie na własny koszt do odkrycia robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania robót, a następnie do przywrócenia ich do stanu poprzedniego. 12) Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby budowlane i urządzenia podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z Prawem budowlanym i ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 215). Minimalne wymagania w stosunku do materiałów, wyrobów i urządzeń są określone w dokumentacji projektowej i STWIORB. 13) Co najmniej na 2 tygodnie przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do robót, Wykonawca zobowiązany jest przed ich wbudowaniem uzyskać od Inspektora Nadzoru zatwierdzenia zastosowania tych materiałów okazując dokumenty wymagane ustawą Prawo Budowlane i STWIORB. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego wykonania robót w przypadku wykorzystania do realizacji robót budowlanych nie zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru materiałów lub nie odpowiadającym wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 215) lub wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej; 15) Zgłaszania Inspektorowi nadzoru danej branży o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem 48 godzin – jeżeli Wykonawca nie wykona tego obowiązku zobowiązany będzie na własny koszt do odkrycia robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania robót, a następnie do przywrócenia ich do stanu poprzedniego. 16) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzono roboty oraz dróg dojazdowych. W razie zniszczenia naprawić i przywrócić do stanu pierwotnego. 17) Wykonawca odpowiada za wywóz i utylizację odpadów po swoich robotach zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty (dowody) o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów. 18) Do obowiązków Wykonawcy należy ponoszenie wszelkiej odpowiedzialności za szkody wyrządzone własnym działaniem lub zaniedbaniem, podczas wykonywania przedmiotu umowy osobom trzecim na terenie budowy i na terenie przyległym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego, w tym ponoszenie wszelkich skutków finansowych z tytułu roszczeń wniesionych przez właścicieli lub użytkowników sąsiadujących działek. 19) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności karnej, cywilnej i administracyjnej z tytułu wypadków i szkód powstałych w związku z wykonywaniem czynności wynikających z realizacji umowy a także wskutek nienależytego wykonania postanowień umowy. 20) Przedkładanie Zamawiającemu do dnia 7 każdego miesiąca pisemnych raportów zawierających informacje o stanie zaawansowania robót na budowie. 21) Drzewa przed posadzeniem winny zostać zatwierdzone przez Inspektora Zieleni. 22) Ścisła i efektywna współpraca z Kierownikiem budowy realizowanego kompleksu oświatowo-sportowego w tym m.in. w zakresie dotyczącym: uzgodnienia terminów wykonania poszczególnych robót w sporządzanym przez Wykonawcę harmonogramie rzeczowo – finansowym; w zakresie zapewnienia dojazdu do terenu budowy kompleksu; w zakresie wykonywania prac geodezyjnych a zwłaszcza podczas wyznaczania wysokości niwelety drogi i chodników; w zakresie wspólnego wyboru betonowych płytek chodnikowych o wymiarach 30x30x6 cm, które zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową powinny być o wyglądzie identycznym jak płytki betonowe przewidziane do wbudowania na placu apelowym przez wykonawcę kompleksu oświatowo-sportowego; w zakresie wpisów które będą dokonywane w dzienniku budowy kompleksu oświatowo - sportowego dokumentujących zdarzenia i okoliczności zachodzące w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie wydzielonej z dokumentacji projektowej kompleksu części robót drogowych o zakresie opisanym w ust. 5 pkt 1); w zakresie dotyczącym uzyskania jednego pozwolenia na użytkowanie które swym zakresem zgodnie z wydaną decyzją pozwolenia na budowę winno obejmować zarówno roboty drogowe opisane w ust. 5 pkt 1) jak i zakres robót wykonany na kompleksie oświatowo – sportowym. Sposób sadzenia drzew (nie opisany w dokumentacji projektowej) Drzewa opisane w ust. 3 pkt. 10) sadzić do dołków o wymiarach trzy razy większych niż bryła korzeniowa drzewa, wysypanych warstwą keramzytu ogrodniczego, zaprawianych ziemią próchniczną. Zaleca się wykonanie w obrębie bryły korzeniowej 2-4 pionowych rękawów drenarskich wypełnionych keramzytem umożliwiających wymianę gazową w strefie korzeniowej. Palikowanie Drzewa należy opalikować trzema palikami toczonym o śr. 50 mm i wys. 2 m., które górą są spięte 3 szt. półwałka. Następnie przymocować drzewa do palika (na ok połowie wysokości palika) za pomocą pętli z pasa parcianego - 3 szt. na drzewo. Należy zwrócić uwagę, aby paliki umieszczone były poza bryłą korzeniową drzewa. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają: 1) SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują); 2) Dokumentacja projektowa; 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR); 4) Decyzje i inne dokumenty formalno-prawne. Wyżej wyszczególnione dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Projektanta i Inspektora Nadzór udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium. 1. Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.16.2020 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach