Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr K600608 w miejscowości Buków w km 0-0,092

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr K600608 w miejscowości Buków w km 0-0,092
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr K600608 w miejscowości Buków w km 0-0,092” II. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr K600608 w miejscowości Buków w km 0-0,092 obejmująca roboty drogowe w drodze gminnej K600608 na długości 92mb, roboty drogowe w drodze powiatowej oraz budowę kanalizacji opadowej KD1 na długości 146,2mb zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną i przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2.Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 7 oraz przedmiar robót -Załącznik nr 8 3. Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną. Wykonawca jest zobowiązany m.in. do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego zadania. Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG). Inwentaryzacja powykonawcza ma być zatwierdzona w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatu Krakowskiego. 4. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz w przypadku konieczność wyznaczenia objazdu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień. Koszty związane z opracowaniem projektu i jego realizacją pokrywa Wykonawca. 5. Wykonawca zapewnia dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 6. Wykonawca zapewnia obsługę maszyn poprzez zatrudnienie operatora posiadającego odpowiednie uprawnienia. 7. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia – 36-60 miesięcy od daty końcowego odbioru zadania. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty pośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 2) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany Wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem zapisów SIWZ i umowy. W każdym dniu realizacji przedmiotowej umowy przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać pisemną listę obecności pracowników. 3) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać przedstawienia do wglądu niezbędnych dokumentów w tym zakresie, w tym zanonimizowanych kopii umów o pracę. Ponadto Zamawiający jest uprawniony do odebrania od pracowników oświadczeń w przedmiocie posiadania zawartych umów o pracę. Zamawiający może zwracać się także do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Opis sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Prawidłowość robót będzie nadzorowana przez Inspektora nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego. III. Sposób zapłaty: 1. Wynagrodzenie za wykonane roboty to wynagrodzenie kosztorysowe wyliczone na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. Jeżeli w czasie opracowywania oferty Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót, to w ramach zapytań należy to wyjaśnić z Zamawiającym. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający będzie uważał, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 2. Do oferty należy dołączyć kosztorys uproszczony z podziałem na działy jak w załączonym przedmiarze robót. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie obowiązują, ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 3. Rozliczenie nastąpi według rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych przez Zamawiającego ilości robót i cen jednostkowych podanych w ofercie. 4. Wypłata wynagrodzenia będzie realizowana na podstawie faktury końcowej, która może być wystawiona po zakończeniu zadania i komisyjnym odbiorze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), 3.. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót. Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach