Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr G117115R w mieście Sanok” i „Budowa kanalizacji deszczowej na działkach o nr 1223/2, 1335/2, 1335/5”

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38500 Sanok, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 134 630 890
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1
    38500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 134 630 890
    REGON: 37044071000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr G117115R w mieście Sanok” i „Budowa kanalizacji deszczowej na działkach o nr 1223/2, 1335/2, 1335/5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1 Przebudowa drogi gminnej nr G117115R w mieście Sanok w zakresie: a)Przebudowy drogi gminnej publicznej nr G117115R w dzielnicy Błonie - ul. Jana Kochanowskiego, ul. Gen. Bronisława Prugara Ketlinga w Sanoku o długości 806 m położonych na działkach o nr ewidencyjnych; 1223/2, 1224/4, 1307/1, 1210/1, 1200/1, 1050/6, 1335/2, 1337/1, 1338/4, 1225/4, 110/9, 1254/2. obręb geodezyjny Śródmieście, zgodnie z projektem. b)Przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego, zgodnie z projektem. c)Oznakowania pionowego i poziomowego drogi, zgodnie z projektem. d)Szczegółowy opis zamówienia opisany został za pomocą: - Dokumentacji projektowych; i)przebudowa drogi gminnej publicznej nr G117115R w dzielnicy Błonie - ul. Jana Kochanowskiego, ul. Gen. Bronisława Prugara Ketlinga w Sanoku, ii)projektu wykonawczego oświetlenia ulicznego ulicy Kochanowskiego w Sanoku, iii)projektu - docelowa organizacja ruchu w związku z przebudową drogi gminnej publicznej nr G117115R w mieście Sanoku, iiii)operatu i pozwolenia wodnoprawnego. - Kosztorysu ofertowego, - STWiORB - Rozdziału II SIWZ. 1.2. Budowa kanalizacji deszczowej na działkach o nr 1223/2, 1335/2, 1335/5 w zakresie: a)Przebudowy kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewidencyjnych 1223/2, 1335/2, 1335/5 obręb śródmieście ul. Aleje Gen. Prugara Ketlinga, zgodnie z projektem. b)Szczegółowy opis zamówienia opisany został za pomocą: - Dokumentacji projektowych; i)projekt wykonawczy budowa kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewidencyjnych 1223/2, 1335/2, 1335/5 obręb śródmieście ul. Aleje Gen. Prugara Ketlinga, ii)projekt wykonawczy utwardzenie działki o nr ewidencyjnym 1335/5 obręb Śródmieście, iii)operatu i pozwolenia wodnoprawnego, - Kosztorysu ofertowego - STWiORB - Rozdziału II SIWZ. 1.3 Zamawiający w ramach niniejszego postępowania nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące dla przyszłego wykonawcy do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające zgodność ich kluczowych parametrów technicznych, jakościowych, potwierdzonych w (atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, świadectwach jakości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 20 000,00 złotych – słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer konta: 31 8642 0002 2001 0060 4703 0003 z adnotacją: „wadium – „Przebudowa drogi gminnej nr G117115R w mieście Sanok” i „Budowa kanalizacji deszczowej na działkach o nr 1223/2, 1335/2, 1335/5” Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w formie oryginału w kasie Zamawiającego pok. Nr 34. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach