Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ nr G0905020410055 KOŁACZKOWO - GODZIMIERZ, NA ODCINKU OD km 0+177 DO km 0+902,98 W MIEJSCOWOŚCIACH KOŁACZKOWO - STANISŁAWKA

Urząd Miejski w Szubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910700, 3910701
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szubinie
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910700, 3910701
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ nr G0905020410055 KOŁACZKOWO - GODZIMIERZ, NA ODCINKU OD km 0+177 DO km 0+902,98 W MIEJSCOWOŚCIACH KOŁACZKOWO - STANISŁAWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Przebudowa drogi gminnej nr G0905020410055 Kołaczkowo - Godzimierz, na odcinku od km 0+177 do km 0+902,98 w miejscowościach Kołaczkowo - Stanisławka (uwaga: długość osi projektowanej wg. Projektu budowlanego od km 0,00 do km 725,98). 2) Zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). 3) Wykonanie wszystkich robót które określa dokumentacja projektowa. 4) Poniesienie kosztów związanych z organizacją ruchu na czas budowy. 5) Wykonanie i zamontowanie w terminie 14 dni od momentu rozpoczęcia robót dwóch tablic informacyjnych 6) Wykonanie i zamontowanie w terminie 14 dni od dnia zakończenia robót dwóch tablic pamiątkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 16.000,00 złotych (słownie: szesnaście tysięcy 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Oferenci, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI SIWZ. 6) Oferenci, którzy prawidłowo wnieśli wadium na okres związania ofertą. 7) Oferenci, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz ofertowy-wypełniony i podpisany przez wykonawcę-załącznik nr 3, 2)Kosztorys ofertowy, 3)Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 4, 4)Dowód wniesienia wadium, 5)Dokumenty i oświadczenia określone w części VI SIWZ pkt. 2 - 5. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy (jeżeli wykonawca mocuje pełnomocnika); 3)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 (Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej trzy zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy drogi o wartości min. 1.000.000,00 złotych - na potwierdzenie złoży referencje wraz z protokołem odbioru robót), 2)Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 3)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, wydanych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego. 4)Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem ich wartości. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1)Polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,00 złotych. 2)Opinia banku w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca jego sytuację finansową oraz zdolność kredytową w wysokości min. 1.000.000,000 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach