Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr G0000010 w miejscowości Lubatowa w km 0+000-1+250

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr G0000010 w miejscowości Lubatowa w km 0+000-1+250
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia: -roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie pagórkowatym lub podgórskim na długości 1,250km, -rozebranie przepustów betonowych o średnicy 50cm i 60cm pod drogą i zjazdami w ilości 185m, -roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 15km- rozebranie istniejącej nawierzchni drogi w ilości 3 335,00m3, -formowanie i zagęszczanie nasypów w ilości 198,00m3, -oczyszczenie rowu z namułu o gr. 30cm z wyprofilowaniem skarp w ilości 900,00m, -wykonanie zarurowania odcinka rowu przydrożnego średnicy 40cm na długości 150m, -wymiana przepustów pod zjazdami średnicy 40cm i przepustów pod drogą średnicy 60cm wraz z obudową wylotów, -wykonanie studzienek ściekowych ulicznych prefabrykowanych betonowych o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 7 szt., -wykonanie studzienek rewizyjnych o śr. 1200mm w ilości 7 szt., -profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości 5 460,00m2, -wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego grubości po zagęszczeniu 20cm w ilości 5 460,00m2, -wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego grubości po zagęszczeniu 20cm w ilości 5 460,00m2 , -skropienie nawierzchni asfaltem na podbudowie i na warstwie wiążącej w ilości 4 210m2, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej wiążącej gr. 5cm w lości 4 210m2, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej ścieralna gr. 4cm w ilości 4 210m2, -montaż bariery energochłonnej jednostronnej na długości 40m, -umocnienie skarp i dna kanału płytami prefabrykowanymi w ilości 2 641,00m2, -wykonie ścieku betonowego o grubości 15cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 390m, -umocnienie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym grubości 7cm w ilości 1 875,00m2. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 -, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna, przedmiar robót - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Uwaga! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w dokumentacji. 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi, 2) wykonania wszystkich prac budowlanych wraz z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, 3) uporządkowania terenu budowy i otoczenia po zakończeniu robót, 4) usunięcia na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością, 5) zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia/kwalifikacje, 6) realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową, 7) zapewnienia obsługi geodezyjnej. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach