Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr ewid. działki 1/24 w m-ci Łodyna Kopalnia w km 0+000 do 0+120

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustrzyki-dolne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr ewid. działki 1/24 w m-ci Łodyna Kopalnia w km 0+000 do 0+120
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: „Przebudowa drogi gminnej nr ewid. działki 1/24 w m-ci Łodyna Kopalnia w km 0+000 do 0+120” 3.A. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Nawierzchni z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10cm – 520,00 m2 2) Nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych ACW 16 - warstwa wiążąca o grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm – 400,00 m2 3) Nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych ACS 11 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm – 400,00 m2 4) Dosypanie poboczy warstwą grubości 8 cm po zagęszczeniu z tłucznia 4-32mm z zamknięciem grysami i emulsją asfaltową – 120,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót oraz załącznik graficzny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: Wadium: Przebudowa drogi gminnej nr ewid. działki 1/24 w m-ci Łodyna Kopalnia w km 0+000 do 0+120 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1. przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna; 2. przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.3.B są zatrudnione przez wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 10 do SWIZ 3. w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 5A.3 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia 4. w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem: • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej • zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby skierowanej do realizacji zamówienia Po podpisaniu umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do oznakowania utrudnień w ruchu w czasie prowadzenia robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach