Przetargi.pl
"Przebudowa drogi gminnej nr 690006Z Breń – Klasztorne - ETAP 1".

Gmina Bierzwnik ogłasza przetarg

  • Adres: 73-240 Bierzwnik, ul. Kopernika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 768 01 30 , fax. 95 768 01 11
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bierzwnik
    ul. Kopernika 2
    73-240 Bierzwnik, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 768 01 30, fax. 95 768 01 11
    REGON: 21096703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.bierzwnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa drogi gminnej nr 690006Z Breń – Klasztorne - ETAP 1".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisano w załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ) i obejmuje: Przebudowę drogi gminnej nr 690006Z Breń-Klasztorne zlokalizowanej na terenie powiatu choszczeńskiego - ETAP 1. UWAGA! Dokumentacja obejmuje kompleksową inwestycję, tj. przebudowę drogi na odcinku ok. 4,42 km, niniejszym zamówieniem objęty jest wyłącznie etap nr 1 (odcinek ok. 1,119 km). Objęta opracowaniem inwestycja (ETAPY 1 - 4), zlokalizowana jest w powiecie choszczeńskim na terenie Gminy Bierzwnik. Początek opracowania znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2240Z w bliskiej lokalizacji miejscowości Breń (przy cmentarzu), natomiast koniec opracowania znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2242Z w bliskiej lokalizacji miejscowości Klasztorne (również przy cmentarzu). Planowane przedsięwzięcie jest inwestycją o charakterze liniowym (komunikacyjnym) o długości 4421,12 m. W jego wyniku planuje się przebudowę drogi gminnej oraz skrzyżowań wraz ze zjazdami do posesji, wykonanie zatoki autobusowej oraz szykan spowalniających ruch na drodze. W ramach opracowania zaplanowano przebudowę jezdni poprzez nadanie jej normatywnej szerokości 5,5 m (2x2,75m). Po obu stronach jezdni zaprojektowano pobocze gruntowe o szerokości 0,75 -1,00 m. Większość zjazdów ma charakter indywidualny – zjazdy te zaprojektowano z kostki betonowej prostokątnej, ze skrzydełkami o długości oraz głębokości 2,0 m (skos 1:1). Zjazdy należy zaoporować krawężnikiem najazdowym. Zjazdy polne należy wykonać z masy bitumicznej do granicy ogrodzenia lub do granicy pasa drogowego. Zjazdy te powinny charakteryzować się szerokością przedstawioną na planie sytuacyjnym. W ramach zadania przewidziano również wycinkę krzewów, podrostów, zakrzaczeń oraz drzew, jak również nasadzenia kompensacyjne; nadzór ornitologiczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach: 1) W pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy: Urząd Gminy w Bierzwniku 16 8355 0009 0019 3584 2000 0005 Bank GBS o. w Bierzwniku Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP lub aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty (oryginał), o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: a) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, b) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 4) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia Gmina Bierzwnik) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału, bez potwierdzania tych okoliczności, Termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5, ppkt 2 niniejszego rozdziału). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 12. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę. 13. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt. 1 niniejszego rozdziału Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 2) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz podmioty trzecie, na zasobach których wykonawca polega spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest złożyć wypełniony kosztorys ofertowy (wg załącznika - przedmiar robót), oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. Kosztorys ofertowy i harmonogram ma uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca określa ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarze robót, jak również wynikające z projektu budowlanego, które w przedmiarze mogły zostać pominięte. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, uwag dotyczących kosztorysu ofertowego oraz dokumentacji projektowej wymienionej w SIWZ należy kierować do Zamawiającego zapytanie w celu udzielenia wyjaśnień.Harmonogram rzeczowo - finansowy po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie stanowił integralną część umowy. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania niezwłocznie każdorazowej zmiany harmonogramu celem zatwierdzenia. Szczegółowe zapisy dotyczące kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ppkt. 1) i 2) potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje, o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 1) i 2) pkt 3) Rozdziału V. 6. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I, pkt 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz podpisany przez pełnomocnika, oraz pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy i podmiotów trzecich, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3, ppkt 1) i 5) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ). 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) i 5) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ). 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (wg wzoru zał. nr 10 do SIWZ). 5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz).Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wówczas oświadczyć i wskazać w ofercie, wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 7) Dowód wniesienia wadium. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy (wzór formularza jako zał. nr 9 do siwz). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii za zgodność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach