Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 678 036 S w miejscowości Bór Zajaciński

Gmina Przystajń ogłasza przetarg

  • Adres: 42-141 Przystajń, Częstochowska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34/3191153 , fax. 34/3191153
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przystajń
    Częstochowska 5
    42-141 Przystajń, woj. śląskie
    tel. 34/3191153, fax. 34/3191153
    REGON: 151398379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaprzystajn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 678 036 S w miejscowości Bór Zajaciński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi gminnej nr 6780396S w miejscowości Bór Zajaciński.”.Zakres zamówienia obejmuje:• uzyskanie wszelkich - wymaganych przepisami prawa oraz przepisami odrębnymi wynikającymi z aktów prawnych - warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień oraz badań w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej oraz do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji;• opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego (o ile stopień skomplikowania przedsięwzięcia tego wymaga) zatwierdzonego przez Zamawiającego oraz uzyskanie niezbędnych zgód właściwych organów zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych opinii oraz jej zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem;• opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego;• opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;• wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej;• wyposażenie terenu w zakresie elementów stałych, przeprowadzenie wymaganych prób i badań;• przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją i wszelkimi pozwoleniami wymaganymi stosownymi przepisami prawa;• opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, w tym także geodezyjnej wraz z aktualizacją zasobu PODGiK.Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy i 00/100 złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 14.04.2023 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyw Banku Spółdzielczym w Krzepicach Oddział Przystajń,numer rachunku 95 8250 1039 2103 0000 0013 00025) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Przystajń,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli: posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 1 000 000,00 zł;2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o długości 1 000 mb.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach