Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 656011Z w Drawnie- ul. Zdrojowej i ul. Saperów”

Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-220 Drawno, ul. Kościelna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 682 031 , fax. 957 682 031
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie
    ul. Kościelna 3
    73-220 Drawno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 682 031, fax. 957 682 031
    REGON: 21096700100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 656011Z w Drawnie- ul. Zdrojowej i ul. Saperów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamierzenia inwestycyjnego jest przebudowa dwóch odcinków jezdni ulicy Zdrojowej oraz cztery odcinki jezdni ulicy Saperów wraz z montażem oznakowania drogowego na przedmiotowych ulicach zgodnie z załączonym projektem organizacji ruchu drogowego (załącznik nr 6 do SIWZ). UWAGA: Projekt Budowlano-Wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego sporządzone są dla czterech ulic. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest przebudowa dwóch ulic: Zdrojowej i Saperów, w związku z czym opis dotyczący ulic Piaskowej i Potokowej nie należy uwzględniać w ofercie ponieważ były już przedmiotem postępowania przetargowego i zostały wykonane. 2.W ramach inwestycji przebudowie ulegną również skrzyżowania i wjazdy oraz nastąpi budowa chodników, miejsc postojowych i ciągów pieszo-jezdnych, a także wykonane zostanie urządzenie terenów zieleni. 3. Całość inwestycji zlokalizowana zostanie na działkach nr 1/7, 404, 432, 444, 455, 506/1, obręb 0006 m. Drawno, gm. Drawno. 4. Planowana przebudowa odcinków jezdni ulic zapewni poprawę warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego i komfortu jazdy na przedmiotowych odcinkach dróg. Szerokości projektowanych odcinków jezdni na ulicy Saperów i Zdrojowej wyniesie 5,0 m (z miejscowymi poszerzeniami, m.in. na łukach i pomiędzy nimi). 5. W miejscach gdzie ulice posiadać będą jezdnie o szerokości 5,00 m i w ciągu których nie będą zlokalizowane chodniki, przewiduje się je przebudować na odcinki o charakterze pieszo-jezdni. Powierzchnia przebudowywanej jezdni na poszczególnych odcinkach ulic wyniesie: - ulicy Zdrojowej, odc. 1 – ok. 2880 m2, - ulicy Zdrojowej, odc. 2 – ok. 350 m2, - ulicy Saperów, odc. 1 – ok. 1010 m2, - ulicy Saperów, odc. 2 – ok. 670 m2, - ulicy Saperów, odc. 3 – ok. 465 m2, - ulicy Saperów, odc. 4 – ok. 430 m2, Całkowita powierzchnia przebudowywanych jezdni ulicy Zdrojowej i ulicy Saperów wyniesie ok. 5805 m2. 6. Chodniki przewiduje się zlokalizować w miejscach gdzie szerokości pasa drogowego pozwalają na jego umiejscowienie tj. na ulicy Zdrojowej (odcinek 1 i 2), zależnie od warunków terenowych przewiduje się zlokalizowanie chodnika o szerokości nominalnej 2,00 m. Dodatkowo na połączeniu chodnika i istniejących furtek oraz furtek i jezdni przewiduje się wykonać dojścia o konstrukcji analogicznej jak dla chodników. Powierzchnia budowanych chodników z podziałem na ulice i odcinki przedstawia się następująco: - ulica Zdrojowa, odc. 1 – ok. 710 m2, - ulica Zdrojowa, odc. 2 – ok. 150 m2, - ulica Saperów, odc. 2 – ok. 30 m2, Sumaryczna powierzchnia budowanych chodników i opasek na ulicy Zdrojowej i Saperów – dojście do budynku wyniesie ok. 890 m2. 7. W ciągu odcinka 2 ulicy Zdrojowej przewiduje się zlokalizowanie placów w kształcie prostokąta. Place w ciągu ulicy Zdrojowej, posiadać będą wymiary 6 x 2,5 m- 2 szt. oraz jeden plac o wymiarach 18 x 2,5 m. Wysokościowo place zostały dostosowane do korony drogi. Powierzchnia miejsc postojowych wynosić będzie ok. 75 m2. 8. Wszelkie niewykorzystane tereny w obrębie zakresu opracowania planuje się zagospodarować w postaci użytków zielonych (rozplantowanie min. 10 cm czarnoziemu i obsianie mieszanką traw). Powierzchnia projektowanych użytków zielonych w pasie drogowym ulicy Zdrojowej i Saperów wynosić będzie ok. 3100 m2. 9.Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa (według załącznika nr 3), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (według załącznika nr 4), projekt organizacji ruchu drogowego (załącznik nr 6). Przedmiar robót (załącznik nr 5) stanowi jedynie dokument poglądowy. 10. W przypadku rozbieżności w dokumentacji projektowej wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów: 1) projekt budowlano-wykonawczy, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) projekt organizacji ruchu drogowego, 4) przedmiar robót- jako dokument poglądowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach