Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 614538 P na odcinku 908 m w Kurcewie - etap I

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7405481 , fax. 062 7405481
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1 1
    63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7405481, fax. 062 7405481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 614538 P na odcinku 908 m w Kurcewie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 614538P na odcinku 908 m w Kurcewie- etap I. Zakres prac do wykonania : Projektowana przebudowa nie zmienia istniejącego przebiegu trasy w planie. Remontowana droga jest odcinkiem prostym o długości drogi 908,0 m. W rejonie skrzyżowania remontowanej drogi z drogą powiatową wyokrąglono krawędzie jezdni łukami o promieniach R=3,0 m, iR =8,0 m. Projektowaną niweletę remontowanej drogi poprowadzono równolegle do istniejącej podnosząc ją średnio o 16 cm. Przyjęto następujacy przekrój normalny drogi - szerokość jezdni - 4,0 m ( stan istniejacy 2,60 m) - szerokość pobocza - 0,75 m - spadek jezdni jednostronny i=2,0 % w kierunku istniejacego rowu przydrożnego. Konstrukcję nawierzchni jezdni projektuje się na kategorię ruchu KR1 j.n. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego, - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego, - warstwa podbudowy górnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa wyrównawcza grubości średnio 4 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - wyrównanie profilu podłużnego i poprzecznego na istniejacej nawierzchni brukowej, - istniejąca nawierzchnia brukowa KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI NA POSZERZENIU - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego - warstwa podbudowy górnej grubosci 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa podbudowy dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie , - warstwa odsączająca grubości 20 cm z piasku średnioziarnistego. Istniejace pobocze nalezy podnieść do wysokości projektowanej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie warstwy kruszywa łamanego ( granitu ) na szerokość min. 0,75 m grubości 8 cm. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZJAZDÓW NA DROGI POLNE I POSESJE - warstwa grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku średnioziarnistego. Na odcinku od km 0+453,0 km do km 0+908,0 przed wykonaniem wyrównania profilu kruszywem łamanym istniejącej nawierzchni brukowej należy usunąć istniejącą warstwę żużla. Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni nie zmieniono i odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w sposób rozproszony przez pobocze do istniejącego rowu przydrożnego. Ponadto po zjazdami na posesje przewidziano remont istniejących przepustów polegający na wymianie rur betonowych na rury PP fi 400. Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto w : - dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określajacej zbiory wymagań niezbędnych do określenia standartu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - załącznik do SIWZ, - przedmiarze robót - zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis , z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót - załącznik do niniejszej specyfikacji. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również - organizację terenu robót budowlanych, - pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, - dostawę materiałów, sprzetu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, - uzyskanie projektu czasowej organizacji ruchu i wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt czasowej organizacji ruchu na czas budowy, - przeprowadzenie pozytywnych prób i odbioru obiektu, - wykonanie robót odtworzeniowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. słownie : pięć tysięcy złotych 00/100. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego PKO Bp o/Jarocin Nr 80 1020 2212 0000 5502 0027 8580. W przypadku wadium wnoszonoego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego . W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w KASIE URZĘDU GMINY Kotlin, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2, pkt.2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach