Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 601897K w miejscowości Wołowice odcinek 1 w km 0+000,00 ÷ km 0+285,01 oraz odcinek 2 w km 0+000,00 ÷ km 2+880,38 w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    ul. Gminna 1
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 601897K w miejscowości Wołowice odcinek 1 w km 0+000,00 ÷ km 0+285,01 oraz odcinek 2 w km 0+000,00 ÷ km 2+880,38 w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 601897K w miejscowości Wołowice odcinek 1 w km 0+000,00 ÷ km 0+285,01 oraz odcinek 2 w km 0+000,00 ÷ km 2+880,38 w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej”. 2. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje wykonanie przebudowy drogi na długości 2,89 km, w tym na odcinku 360 m - w terenie zabudowanym - budowę chodnika, a w pozostałej części - poza terenem zabudowanym - utwardzonego pobocza. Przewidziana jest również modernizacja odwonienia drogi oraz wykonanie trzech przejść dla pieszych o podwyższonym standardzie bezpieczeństwa. 3. Inwestycja jest dofinasowana ze środków ministerialnych w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej na poziomie do 80% kosztów kwalifikowalnych. 4. Zakres robót budowlanych realizowanych w ramach przedmiotowej inwestycji: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe 3) roboty ziemne, 4) roboty nawierzchniowe, 5) budowa chodnika, 6) odwodnienie, 7) oznakowanie. 5. Zamówienie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych, 3) koszty związane z zapleczem budowy, 4) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczeniem terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 6) dokumentację powykonawczą – 3 kpl. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) projekt budowlany – załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 9 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załączniki nr 10.1 i 10.2 do SIWZ. 7. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) przedmiarami robót; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) projektem budowlanym (w zakresie objętym przedmiarem robót); 4) warunkami zgłoszenia robót budowlanych; 5) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 6) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 8. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30000,00 zł (trzydzieści tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach