Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 440403W SUWIN – STARE PŁUDY – SOMIANKA - PARCELE”

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 741 87 90 , fax. 29 741 87 14
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 29 741 87 90, fax. 29 741 87 14
    REGON: 550668090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 440403W SUWIN – STARE PŁUDY – SOMIANKA - PARCELE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 440403W Suwin – Stare Płudy – Somianka Parcele, położonej na działkach ewidencyjnych o numerach 407, 409, 415 w obrębie ewidencyjnym nr 0020 Stare Płudy oraz na działce numer ewidencyjny 7 położonej w obrębie nr 0018 Somianka Parcele, gm. Somianka, powiat wyszkowski, woj. mazowieckie. Przebudowę drogi projektuje się istniejącym śladem z niewielkimi korektami profilu podłużnego i poprzecznego, uwzględniając istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. Dla potrzeb opracowania przyjęto pikietaż roboczy od km 0+000 na granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 62. Wszystkie elementy przebudowanej drogi mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 440403W Suwin – Stare Płudy –Somianka Parcele i krzyżujących się z nią pozostałych dróg gminnych. Na odcinkach objętym opracowaniem występuje następujące uzbrojenie: - sieć podziemna teletechniczna– regulacja wysokościowa - sieć wodociągowa – regulacja wysokościowa zaworów - sieć elektroenergetyczna napowietrzna – nie przewiduje się zmian, - sieć kanalizacji sanitarnej- regulacja wysokościowa studzienek - oświetlenie uliczne - demontaż istniejącej lampy oświetleniowej, montaż lampy LED. Drogę gminną nr 440403W Suwin - Stare Płudy - Somianka Parcele zaprojektowano ze spadkiem 2%. Pobocza obustronne wykonano z kruszywa naturalnego o szerokości 0,75m. Chodnik zaprojektowano o szerokości 2,5 m z spadkiem 2% w kierunku jezdni, zamknięty został obrzeżem betonowym 8x30cm. Szerokość jezdni zjazdów indywidualnych na odcinku objętym opracowaniem wynosi 4,0 m, i 5,0m. Spadek poprzeczny zjazdów zgodny z pochyleniem podłużnym drogi do której przylega zjazd. Założenia do projektowania: Klasyfikacja drogi – droga gminna Prędkość projektowana – 50 km/h Długość przebudowywanego odcinka – 2+300,00 m Szerokość jezdni – 5,00 m. Przebudowa drogi gminnej nr 440403W Suwin – Stare Płudy – Somianka Parcele polegać będzie na wykonaniu nawierzchni drogi z betonu asfaltowego na odcinku o długości 2+300,00m w dwóch warstwach na podbudowie: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 50/70 o grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 50/70 o grubości 4 cm, - recykling na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. ok 8 cm i podbudowy z kruszywa naturalnego, mieszanie na głębokość 20 cm z dodatkiem cementu. Klasa mieszanki związanej - C3/4, - dwa przepusty znajdujące się pod drogą z rur PEHD o śr. nominalnej 600 mm. Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej typ Nostalit kolor grafit o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z mieszanki kruszyw łamanych fr. 0/31,5 gr. warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Nawierzchni z kostki betonowej typ Holland o grubości 8 cm na podbudowie z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm gr. 15 cm (przystanki autobusowe). Nawierzchnia zjazdów bitumicznych wykonana z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S, 50/70, o grubości warstwy po zagęszczeniu 6cm. Zjazdy bitumiczne wykonane na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm oraz na istniejącym podłożu gruntowym zagęszczonym. Nawierzchnia zjazdów z kruszywa naturalnego wykonana z warstwy z kruszywa naturalnego (pospółka żwirowa 0/31,5mm),o grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm, na istniejącym podłożu gruntowym zagęszczonym. Zamówienie obejmuje również wykonanie poziomego i pionowego oznakowania jezdni. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej przebudowywanego odcinka. Wycena wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powinna być uwzględniona w cenie wykonania zadnia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w: - Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ ; - Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ ; - Specyfikacji Techniczej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ; - Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zadanie zgodnie z: 1) Projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ ; 2) Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ; 3) Stałą Organizacją Ruchu stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ; 4) Obowiązującymi przepisami; 5) Zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający zgłosił zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego – metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w Projekcie budowlanym i SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tam, gdzie w Projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie budowlanym. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcy gwarancji, jakości na całość wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ; Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik nr 8 do SIWZ; Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ; Kosztorys ofertowy w cenach netto sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego - załącznik nr 10 do SIWZ; Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach